QR skaitmeninių kodų taikymas 5-6 metų amžiaus vaikams plečiant žinias apie Lietuvos paukščius
Pitlyk, Inesa |
Tyrimo problema: kaip QR kodų naudojimas veikia 5-6 metų amžiaus vaikų žinių formavimąsi apie Lietuvos paukščius? Tyrimo objektas: žinių plėtojimas apie Lietuvos paukščius naudojant QR kodus. Tyrimo tikslas: įvertinti QR kodų naudojimo efektyvumą plečiant 5-6 metų amžiaus vaikų žinias apie Lietuvos paukščius. Siekiant plėsti vaikų žinias ir pateikti juos dominančią informaciją šiuolaikiškai, į pagalbą buvo pasitelkiama QR kodų technologija. Inovaciją taikius šešių pamokų metu, buvo pastebėtas mokinių aktyvumas bei dėmesio išlaikymas visų pamokų metu. Vaikai, kurie anksčiau buvo mažiau aktyvūs, pradėjo aktyviau dalyvauti pamokose. QR kodų naudojimas vaikams padėjo lengviau suprasti ir įsiminti pateiktą informaciją. Jų žinios apie Lietuvos paukščius plėtėsi, kas įtakojo gebėjimą atpažinti daugiau paukščių, papasakoti apie jų išvaizdą, gyvenamą vietą ir maitinimąsi. QR kodų naudojimas yra efektyvus būdas ne tik plėsti ikimokyklinio amžiaus vaikų (5-6 metų) žinias apie Lietuvos paukščius, bet ir skatinti jų susikaupimą bei dėmesio išlaikymą pamokų metu.
Research Problem: how does the use of QR codes affect the formation of knowledge about Lithuanian birds in 5-6 year old children. Research Object: expanding knowledge about Lithuanian birds using QR codes. Research Aim: to evaluate the effectiveness of using QR codes in expanding the knowledge of 5-6 year old children about Lithuanian birds. In order to broaden children’s knowledge in a way that would be of interest to them, QR code technology was utilized. This innovation was applied over six lessons, during which student activity and attention retention during lessons were observed. Children who were previously less active became more eager to participate in the lessons. The use of QR codes made it easier for children to understand and retain the information presented to them. Their knowledge about Lithuanian birds was expanding, which influenced their ability to identify more birds, tell about their appearance, habitat and feeding habits. The use of QR codes is an effective method not only to expand the knowledge of preschool children (5-6 years old) about Lithuanian birds but also to enhance their concentration and attention retention during lessons.