Development of a computer game "City car simulator" using unity 3D
Karpenko, Viacheslav |
Šiame bakalauro darbe nagrinėjamas tikroviško vairavimo imitavimo žaidimo „City Car Simulator“ kūrimas. Pagrindinė sprendžiama problema - didėjanti įtraukiančių ir mokomųjų žaidimų paklausa žaidimų pramonėje. Darbo tikslas - sukurti įtraukiantį vairavimo simuliatorių ir pasiūlyti šios problemos sprendimą. Taikomi šie metodai: „Unity 3D“ programinė įranga, skirta žaidimams ir grafikai įgyvendinti, papildyta C# programavimu, skirtu žaidimų logikai ir dirbtiniam intelektui. Projekto rezultatai - aukštos kokybės grafika, tikroviška automobilių fizika ir dinamiška miesto aplinka, padedanti sukurti patrauklią žaidimo patirtį. Apibendrinant galima teigti, kad sėkmingas „City Car Simulator“ įgyvendinimas rodo šiuolaikinių technologijų ir novatoriškų projektavimo metodų veiksmingumą tenkinant rinkos poreikius ir gerinant naudotojų patirtį žaidimuose.
This thesis explores the development of a realistic driving simulation game titled "City Car Simulator." The primary problem addressed is the increasing demand for engaging and educational games in the gaming industry. The goal of the project is to offer a solution to this challenge by creating an immersive driving simulator. Methods employed include utilizing Unity 3D software for gameplay and graphics implementation, complemented by C# programming for game logic and artificial intelligence. The results of the project include high-quality graphics, realistic car physics, and dynamic urban environments, contributing to an engaging gameplay experience. In conclusion, the successful implementation of "City Car Simulator" demonstrates the effectiveness of modern technologies and innovative design approaches in meeting market demands and enhancing user experiences in gaming.