Implementing email marketing to enhance customer involvement: an empirical study of the Indian online food delivery sector
Jacob, Lijin |
El. laiškų arba elektroninio pašto rinkodara yra esminis įrankis įmonėms bendrauti su savo klientais, reklamuoti savo paslaugas ir didinti įmonės pardavimus. Personalizavimas ir aktualumas yra pagrindiniai el. pašto kampanijų sėkmės veiksniai, tačiau jų poveikis klientų įtraukimui lieka neaiškus. Šiuo empiriniu tyrimu siekiama ištirti individualizavimo ir aktualumo poveikį el. laiškų rinkodarai, siekiant sustiprinti klientų įtraukimą, naudojant internetinį maisto pristatymo sektorių Indijoje. Šiame darbe siekiama išspręsti problemą, kaip pagerinti klientų tobulėjimą naudojant el. pašto rinkodarą. Tikslas yra ištirti elektroninio pašto rinkodarą kaip sprendimą įtraukti klientus į rinkodaros kampanijas, skirtas platesniam Indijos maisto pristatymo prekių ženklams priklausančių įmonių pasiekiamumui. Be to, tyrime taikomas mišrus tyrimų metodas, lyginant kiekybinius ir kokybinius duomenis, gautus iš klientų, naudojančių internetinį maisto pristatymo sektorių Indijoje, taip pat iš analizuotų literatūros šaltinių. Duomenys analizuojami naudojant aprašomąją statistiką ir teminę analizę, siekiant nustatyti naujus būdus gerinti su personalizavimu, tinkamumu ir klientų įtraukimu susijusius teiginius. Atlikus tyrimus buvo nustatyta, kad personalizavimas ir aktualumas yra svarbūs klientų įsitraukimo į rinkodarą el. aspektai. Nustatyta, kad suasmeninti el. laiškai su atitinkamu turiniu padidina atidarymo ir paspaudimų rodiklius, todėl klientai labiau įsitraukia. Tyrimas taip pat parodė, kad laiškų siuntimo laikas ir dizainas vaidina svarbų vaidmenį el. laiškų kampanijos veiksmingumui - darbo dienomis siunčiami el. laiškai ir paprastas, vizualiai patrauklus dizainas efektyviau sudomina klientus. Tyrimas suteikia įžvalgų apie personalizavimo ir aktualumo svarbą elektroninių laiškų rinkodaroje, siekiant sustiprinti klientų įtraukimą, taip pat tyrime ir pabrėžiamas poreikis įmonėms pritaikyti savo el. laikšų kampanijas pagal savo klientų pageidavimus ir elgesį. Šis darbas yra į mokslinius tyrimus orientuotas baigiamasis magistro darbas.
Email marketing is a crucial tool for companies to engage with their customers, promote their services, and increase sales. Personalization and relevance are key factors in the success of email campaigns, but their impact on customer involvement remains unclear. This empirical study aims to investigate the impact of personalization and relevance on email marketing to enhance customer involvement, using online food delivery sector in India. The following paper intends to solve the research problem on how to enhance customer involvement using email marketing. The aim is to study e-mail marketing as a solution to involving the customers within marketing campaigns for a wider reach of companies belonging to Indian online food delivery brands. Furthermore, the study employs a mixed-method approach, combining quantitative and qualitative data from surveys from customers using online food delivery sector in India and secondary data from existing literature. The data is analyzed using descriptive statistics and thematic analysis to identify patterns and themes related to personalization, relevance, and customer involvement. The findings indicate that personalization and relevance are significant predictors of customer involvement in email marketing. Personalized emails with relevant content were found to increase open and click-through rates, leading to higher levels of customer involvement. The study also found that timing and design play a role in email campaign effectiveness, with weekday emails and simple, visually appealing designs being more effective in engaging customers. The study provides insights into the importance of personalization and relevance in email marketing to enhance customer involvement and highlights the need for companies to tailor their email campaigns to the preferences and behaviors of their customers. This paper is a research-oriented final master thesis.