Fizinio aktyvumo poveikis nuotoliniu būdu besimokantiems mokiniams
Darbo tikslas: Išanalizuoti fizinio aktyvumo poveikį nuotoliniu būdu besimokantiems mokiniams Uždaviniai:
- Teoriniu būdu išanalizuoti fizinio aktyvumo poveikį nuotoliniu būdu besimokantiems mokiniams
- Įvertinti fizinio aktyvumo poveikį mokinių fizinei sveikatai
- Įvertinti fizinio aktyvumo poveikį mokinių emocinei veiklai
Tiriamieji ir tyrimo metodika. Pasirinkta inovacija buvo rytinė mankšta. Tai trumpa 5-10 min. mankšta, kuri suteikia energijos ir leidžia rytą pradėti žvaliai. Ši mankšta buvo suderinta su treniravimo sistemos atletinio rengimo studente Raminta Varankovaite, kuri sudarė pratimų seką būtent nuotoliniu būdu, prie kompiuterių dirbantiems vaikams. Visą mankštą sudaro 6 pratimai, kurie stiprina viso kūno raumenis, o ypač nugaros ir kaklo. Tyrimas buvo vykdomas Daugų Vlado Mirono gimnazijoje. Tyrimo laikotarpis nuo 2021m. vasario 15d. iki gegužės 7d. Visos pedagoginės praktikos metu mokymas vyko nuotoliniu būdu. Tyrimas buvo atliktas 7-8 klasių mokiniams. Inovacijos pokytis buvo fiksuojamas apklausos metodu, kuris buvo atliekama prieš mankštą ir iškarto po jos. Mokiniams buvo užduodami klausimai apie jų savijautą. Visas mankštos procesas buvo įrašinėjamas, o vėliau atliekamas stebėjimas kaip mokiniams sekėsi daryti mankštą, kiek mokinių ją darė sąžiningai ir teisingai.
Išvados:
- Vertinant 7-8 klasių fizinio aktyvumo apklausos duomenis gauti rezultatai parodė, kad mokiniai mažai fiziškai juda nuotolinio mokymo metu, todėl jaučia didesnį nuovargį, kaklo ir nugaros skausmus, didesnį stresą.
- Vertinant 7-8 klasių mokinių apklausos duomenis nustatyta, kad rytinė mankšta turėjo įtaką mokinių mieguistumo ir nuovargio mažinimui. Mažiau mokinių jautė kaklo ir nugaros skausmus.
- Vertinant 7-8 klasių mokinių duomenų rezultatus nustatyta, kad rytinė mankšta turėjo įtakos geresnei nuotaikai, mažesniam stresui, bei motyvavo mokinius daugiau sportuoti ir fiziškai judėti.
The aim of the work: To analyze the impact of physical activity on distance learning students Tasks:
- To theoretically analyze the impact of physical activity on distance learning students
- To evaluate the impact of physical activity on students' physical health
- To evaluate the effect of physical activity on students' emotional activity Participants and research methods: The innovation chosen was the morning exercise. It's a short 5- 10 min. an exercise that provides energy and allows the morning to start briskly. This exercise was coordinated with Raminta Varankovaitė, a student of athletic training in the training system, who created a sequence of exercises for children working remotely at computers. The whole exercise consists of 6 exercises that strengthen the muscles of the whole body, and especially the back and neck. The research was carried out at Daugai Vladas Mironas Gymnasium. The research period from 2021. February 15 until May 7d. The study was conducted for students in grades 7-8. The change in innovation was recorded by a survey method that was conducted before and immediately after the exercise. Students were asked questions about their well-being. The whole exercise process was recorded, followed by observation of how well the students were doing the exercise, how many students did it honestly and fairly. Conclusions:
- The results of the physical activity survey of grades 7-8 showed that students do not move much.