Mobiliųjų aplikacijų dizaino įtaka vartotojo patirčiai. “Mealiu” mobiliosios aplikacijos dizaino ir reklamos kūrimas
Čiplytė, Augustė |
Vienas iš pagrindinių veiksnių, jungiančių šiuos veiksmus ir aplikacijas mobiliajame telefone – dizainas. Kiekvienas iš mūsų šiais laikais vienaip ar kitaip prisiliečia prie dizaino virtualioje terpėje, net ir skaitant įprasto dienraščio naujienas. Tiesa, tam, jog programėlė patrauktų vartotoją, ji taip pat turi būti patraukli savo dizainu, nevarginti akių, būti lengvai suprantama ir paprasta naudojimuisi. Tik parsisiuntus ir atsidarius aplikaciją pirminis įspūdis susidaro per kelias pirmas sekundes būtent vizualiai žvilgtelėjus į dizaino stilių ir elementų visumą.
One of the key factors that connects these actions and applications on a mobile phone is design. Each of us nowadays interacts with design in a virtual online space in one way or another, even reading the news of a regular daily newspaper. True, in order the app to appeal to the user, it must also be attractive in its design, eye- catching, easy to understand and easy to use. It is only after downloading and opening the application that the first impression is created in the first few seconds, precisely by visually looking at the base of design styles and elements.