Challenges of online EFL learning faced by students in higher education during the COVID-19 pandemic
Gozalova, Shura |
Naujosios koronaviruso pandemijos (COVID19) užblokavimo metu visa švietimo sistema – nuo pradinio iki aukštojo mokslo – žlugo ne tik Azerbaidžane, bet ir visame pasaulyje. Daugelis aukštojo mokslo institucijų (AMI) visame pasaulyje buvo priversti naudoti nuotolinį mokymąsi kaip asmeninio mokymosi pakaitalą. Šis tyrimas tiria mokymosi internetu iššūkius, su kuriais susidūrė aukštųjų mokyklų studentai Covid-19 pandemijos metu Azerbaidžane. Atliekant tyrimą daugiausia dėmesio buvo skiriama anglų kalbos kaip užsienio kalbos (EFL) pamokoms. Tyrimą paskatino keturi tyrimo klausimai. Norint ištirti studentų nuomonę apie internetinius mokymo(si) būdus, straipsnyje naudojami kiekybiniai ir kokybiniai metodai. Duomenys buvo surinkti iš 105 Azerbaidžano aukštųjų mokyklų studentų naudojant internetinę anketą. Duomenims analizuoti naudotas dažnumo, procentų ir koreliacijos tyrimas.Tyrimo metu buvo naudojami pusiau struktūriniai interviu, siekiant surinkti duomenis iš keturių EFL instruktorių, kurie dirbo EFL mokytojais aukštosiose mokyklose Azerbaidžane. Gauti duomenys buvo analizuojami naudojant turinio analizę. Dauguma studentų mano, kad mokymasis internetu yra nepatogus, rodo tyrimo rezultatai. Studentai taip pat buvo nepatenkinti savo akademine pažanga, ypač todėl, kad jiems buvo sunku praktikuoti keturis kalbos aspektus (skaitymą, klausymą, kalbėjimą ir rašymą) internetinėje EFL klasėje. Ribotas ryšys su studentais ir mokytojais, taip pat susikaupimo problemos yra keletas pagrindinių iššūkių. Nors dauguma dalyvių neturėjo ankstesnės mokymosi internetu patirties, jiems buvo paprasta mokytis naudojant elektroninius prietaisus (pvz., kompiuterį ar planšetinį kompiuterį). Azerbaidžano atveju tyrimas rodo, kad internetinis švietimas negarantuoja ilgalaikės sėkmės. Pagrindinė to priežastis – šalies infrastruktūros ir išteklių trūkumas. Labai svarbu stiprinti interneto ryšius, rengti mokytojų mokymus ir teikti studentams mokymosi internetu mokymus bei išteklius, kad būtų pagerinta šalies mokymosi internetu patirtis.
The whole educational system, from elementary to tertiary level, has collapsed not only in Azerbaijan but across the world during the lockdown time of the new coronavirus pandemic (COVID19). Many Higher Education Institutions (HEIs) throughout the globe have been pushed to use remote learning as a replacement for in-person education. This research investigates the challenges of online learning faced by Higher Education students during the time of the Covid-19 pandemic in Azerbaijan. The research focused on English as a Foreign Language (EFL) lessons in particular. Four research questions led the investigation. To investigate students' opinions of online teaching-learning modes, the article uses a quantitative and qualitative methods. Data were collected from 105 students in Azerbaijan's higher education using an online questionnaire. Frequency, percentage and correlation study were used to analyze the data. The research used semi- structured interviews to collect data from four EFL instructors who worked as EFL teachers at HEIs in Azerbaijan. The acquired data were analyzed using content analyses. The recent study revealed that he majority of students consider that online learning is inconvenient. Students were also unsatisfied with their academic progress, particularly since they found it difficult to practice four aspects of the language (reading, listening, speaking, and writing) in an online EFL class. Limited connection with students and teachers, as well as concentration issues, are some of the major challenges. Even though the large percentage of the participants had no previous experience with online learning, they found it simple to learn using electronic devices (such as a computer or tablet). In the case of Azerbaijan, the research demonstrates that online education does not guarantee long-term success. The main reason for this is the country's lack of infrastructure and resources. It is critical to enhance internet connections, perform teacher training, and provide students with online learning training and resources to improve the country's online learning experience.