2D “Platformer” tipo žaidimo kūrimas
Šuliauskas, Mantas |
Šio darbo tikslas – sukurti 2D “Platformer” žaidimą remiantis gyvenimo patirtimi ir ironija, kuri pateikiama per žaidimo turinį. Kompiuterinių žaidimų esmė yra mesti sau iššūkį ir tobulėti gerinant savo esamus įgūdžius. Pasineriant į žaidimą, kiekviena kliūtis yra matoma kaip galimybė augti. Gyvenime taip pat tenka susidurti su sunkumais kurie yra absurdiški, o kartais netgi ironiški, tad pritaikius tinkamus metodus, visa tai galima atvaizduoti kompiuterinio žaidimo pagalba. Pirmoje darbo dalyje išanalizuojamas 2D “Platformer” žaidimo tipas kartu su nuotykių/išgyvenimo žaidimų žanru. Susipažindinama su žaidimų kūrimo aktualijomis bei žaidimų istorija. Taip pat palyginami panašūs 2D žaidimams kurti skirti įrankiai. Antroje dalyje atliekamas žaidimo projektavimas, kuriame numatomi visi žaidimo funkcionalumai bei nuotykių žanras su išgyvenimo elementais. Paskutinėje darbo dalyje yra kuriami grafiniai ir garsiniai elementai bei pats žaidimas. Žaidimas kuriamas naudojant „Unity“ žaidimų variklį. Rezultatas – atliktos žaidimų žanrų analizės, taip pat palygintos panašių žaidimų techninės savybės. Suprojektuoti žaidimo funkcionalumai, sukurti žaidimo aplinkos grafiniai bei garsiniai elementai, bei sukurtas pats žaidimas.
The aim of this thesis is to create a 2D "Platformer" game based on life experiences and irony presented through the game content. The essence of computer games is to challenge yourself and improve by exceeding your existing skills. By immersing yourself in the game, every obstacle is seen as an opportunity to grow. There are also difficulties in life that are absurd and sometimes even ironic, so with the right methods, it can all be illustrated with the help of a computer game. The first part of the work analyzes the type of 2D Platformer game together with the genre of adventure / survival games. Get acquainted with the current issues of game development and the history of games. It also compares similar tools for 2D game creation. In the second part, the game is designed as well as all game's functionalities. The adventure genre with elements of survival is adapted for the game. In the last part of the work, graphic and sound elements as well as the game itself are created. The game is developed using “Unity” game engine. Result - Analyzes of game genres were performed, as well as comparison of technical characteristics of similar games. The functionalities of the game were designed, the graphic and sound elements of the game environment were created, and the game itself was created.