The role of social media in shaping consumer behaviour and purchase decisions in social commerce: in the context of TikTok
Ridko, Vladyslav |
Šiame straipsnyje nagrinėjama, kaip socialinės žiniasklaidos platformos lemia vartotojų pirkimo elgseną ir sprendimus socialinės komercijos srityje, ypatingą dėmesį skiriant "TikTok". Nustatyta tyrimo problema - labai svarbios TikTok, kaip socialinės žiniasklaidos platformos, pasekmės vartotojų pirkimo elgsenai. Tyrimo objektas - TikTok sąveika su socialinės komercijos vartotojais. Tyrimo tikslas - ištirti, kaip TikTok įtakoja klientų elgseną ir padeda priimti pirkimo sprendimus. Kalbant apie tyrimo metodą, naudosime struktūrizuotą TikTok vartotojų apklausą, kad surinktume kiekybinius duomenis, susijusius su minėta elgsena. Rezultatai atskleidė, kad "TikTok" prisidėjo prie naudotojų įsitraukimo didinimo ir turi tiesioginį ryšį tarp naudotojų ir jų pirkimo elgsenos. Išvados rodo, kad TikTok yra puiki skaitmeninės komercijos rinkodaros priemonė ir tai reikalauja apgalvoto visų jos funkcijų naudojimo, siekiant s-komercijos augimo.
This paper explores how social media platforms shape consumer purchasing behaviours and decisions within the framework of social commerce, with a special emphasis on TikTok. The research problem identified is the very important consequences that TikTok as a social media platform has on customers purchasing behaviour. The research subject is TikTok’s interactions with social commerce consumers. The research aim is to investigate how TikTok remoulds customer behaviour and assists in purchase decisions. As for the research method, we will use a structured survey among TikTok users to collect quantitative data dealing with the behaviours above. The results revealed that TikTok contributed to the increase of user engagement, and it has a direct connection between users and their purchasing behaviour. The conclusion indicates that TikTok is a great marketing instrument for digital commerce and it requires the thoughtful use of all the features for the s-commerce growth.