Naujo produkto vertės pasiūlymo vartotojui kūrimas
Verbylaitė, Aistė |
Baigiamojo darbo problema – kaip sukurti naujo produkto vertės pasiūlymą vartotojui. Baigiamojo darbo tikslas – išnagrinėjus mokslinę literatūrą ir atlikus empirinį tyrimą, sukurti vertės pasiūlymo gaires naujai įvedamam į rinką produktui „Vilties skrynia“. Magistro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys: teorinė, analitinė ir projektinė. Teorinėje darbo dalyje analizuojama mokslinė literatūra, susijusi vertės samprata, pasiūlymu, vertės elementų dedamosiomis vartotojui naujo įvedamo į rinką produkto kontekste. Teorinės dalies pabaigoje naudojant vertės pasiūlymo drobę pateikiamas sprendimas koks turėtų būti vertės pasiūlymas. Analitinėje darbo dalyje atliekant pusiau struktūruotą ekspertų interviu ir turinio analizę empiriškai patikrinama, kurios vertės pasiūlymo dedamosios yra pagrindinės produkto „Vilties skrynia“ atžvilgiu. Analizuojant ekspertų atsakymus tikrinama, kaip teorinėje dalyje pateiktas vertės pasiūlymo modelis veiktų praktikoje. Projektinėje darbo dalyje apibendrinami analitinės darbo dalies rezultatai ir jais remiantis sudaromas naujo produkto „Vilties skrynia“ vertės pasiūlymas. Remiantis teorinėje ir empirinėje darbo dalyse gautomis įžvalgomis pateikiami praktiniai naujo produkto „Vilties skrynia“ vertės kūrimo pasiūlymai, įvertinamos rizikos ir jų įveikimo galimybės.
The problem of Final Thesis – how to create a new product value proposition for customer.
The aim of Final Thesis – after the scientific literature investigation and conduction of the empirical research, the purpose is value proposition creation for a new product „Vilties skrynia“ in order to introduce this product to the market. The Final Master Thesis includes three parts: theoretical, analytical, and practical.
The theoretical part of the work analyzes the scientific literature related to the concept of value, the value proposition, and the components of value elements for the customer in the context of a new product introduced to the market. At the end of the theoretical part using a value proposition canvas is provided the solution that should be a value proposition of the new product “Vilties skrynia“.
In the analytical part of the work, conducting semi-structured expert interviews and using the content analysis methods are tested empirically which components of the value proposition are the main and the most important for the product “Vilties skrynia“. Analyzing the responses of experts is examined how the value proposition presented in the theoretical part would perform in a practical way.
In the project part the results of the analytical part of the work are summarized and based on them is created the value proposition of a new product „Vilties skrynia“. The practical suggestions of the value proposition for a new product “Vilties skrynia“ are presented based on insights obtained in the theoretical and empirical parts. Here are assessed the risks and provided opportunities for how to manage the risks.