Vertės pasiūlymo svarba kuriant pasitikėjimą produktu moterų higienos prekių rinkoje: įmonės „TIFY“ atvejo analizė
Babinskaitė, Aistė |
Bakalauro baigiamojo darbo tikslas yra išanalizuoti pagrindinius vertės pasiūlymo elementus ir pateikti rekomendacijas, kaip pasitelkus vertės pasiūlymo dimensijas naujos įmonės, moterų higienos prekių rinkoje, gali kurti vartotojų pasitikėjimą. Rašto darbe yra keliama problema – Kokiais būdais naujos įmonės gali kurti pasitikėjimą produktu pasitelkiant vertės pasiūlymą moterų higienos prekių rinkoje? Darbo objektas yra vertės pasiūlymas, kuriant pasitikėjimą produktu, naujai įmonei moterų higienos prekių rinkoje. Siekiant išanalizuoti, kurie vertės pasiūlymo aspektai kuria moterų higienos prekių rinkos vartotojams didžiausią vertę ir pasitikėjimą, pirmoje baigiamojo rašto darbo dalyje, buvo analizuojamos moksliniuose literatūros šaltiniuose pateiktos vertės pasiūlymo sampratos bei jo kūrimo elementai. Analizės metu išgrynintos pagrindinės, vartotojams kuriančios vertę, vertės dimensijos: funkcinė, ekonominė, socialinė, emocinė, episteminė ir paslaugų vertė. Šioje darbo dalyje buvo nagrinėjama, kaip kiekviena vertės dimensija kuria vartotojui vertę ir kurie vertės pasiūlymo elementai kuria vartotojų pasitikėjimą įmone. Taip pat pristatoma moterų higienos prekių rinką, jos tikslinė auditorija ir vartotojų poreikiai. Analizuojami būtent šios rinkos vartotojams pasitikėjimą kuriantys elementai. Antrojoje dalyje buvo pristatoma „TIFY“ įmonė, konkurentų analizė ir tyrimų metodologija. Analizuojama ekspertinio interviu metu gauta informacija. Antrojoje darbo dalyje, taip pat pristatomi literatūros analizės ir tyrimų rezultatai. Pagal gautus rezultatus pateikiamos rekomendacijos, naujoms įmonėms siekiančioms įgauti, moterų higienos prekių rinkos, vartotojų pasitikėjimą ir patobulintas „TIFY“ įmonės vertės pasiūlymas. Pabaigoje pateikiamos kiekvienos darbo dalies analizės išvados.
The aim of the bachelor's thesis is to analyse the main elements of the value proposition and to provide recommendations on how, by using the dimensions of the value proposition, new companies in the feminine hygiene products market can create consumer trust. The paper poses the problem – In what ways can new companies create product trust using the value proposition in the feminine hygiene products market? The object of the paper is the value proposition in creating product trust for a new company in the feminine hygiene products market.
In order to analyse which aspects of the value proposition create the greatest value and trust for consumers in the feminine hygiene products market, the first part of the paper analysed the concepts of the value proposition and the elements of its creation presented in scientific literature. During the analysis, the main value dimensions that create value for consumers were identified: functional, economic, social, emotional, epistemic and service value. This part of the paper examined how each value dimension creates value for the consumer and which elements of the value proposition create consumer trust in the company. The feminine hygiene products market, its target audience and consumer needs are also presented. The elements that create trust in consumers of this market are analyzed. The second part presents the "TIFY" company, competitor analysis and research methodology. The information obtained during the expert interview is analyzed. The second part of the work also presents the results of literature analysis and research. Based on the results obtained, recommendations are provided for new companies seeking to gain the trust of consumers in the feminine hygiene products market and an improved value proposition for the "TIFY" company. At the end, the conclusions of the analysis of each part of the work are presented.