Prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimas
Jermalavičiūtė, Rita |
Baigiamojo darbo tikslas - pasiūlyti prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ UAB žinomumo didinimo veiksmus. Teorinėje dalyje, remiantis moksline literatūra, siekiama nustatyti, kurios integruotų marketingo komunikacijų priemonės būtų aktualios ir pačios efektyviausios pramonės sektoriaus įmonei, didžiąja dalimi dirbančiai verslas - verslui principu, siekiant padidinti prekės ženklo žinomumą. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje plačiau analizuojama pasirinkta įmonė – „Kiwa Inspecta“ UAB. Pateikiamas išsamus įmonės veiklų aprašymas, prekės ženklo analizė, aptariami prekės ženklo žinomumo didinimo veiksmai, apžvelgiami pagrindiniai konkurentai Vilniaus mieste ir jų veiklų specifika. Pristatomas potencialių „Kiwa Inspecta“ UAB klientų tyrimas, jo metu gauti rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas marketingo komunikacijos veiksmų planas prekės ženklo „Kiwa Inspecta“ žinomumo didinimui, remiantis teorine bei situacijos analize. Apjungiamos teorinės ir praktinės prekės ženklo žinomumo didinimo įžvalgos, įvertinama konkurencinė aplinka bei jau vykdytų prekės ženklo žinomumo didinimo priemonių apžvalga.
The aim of the final work is to offer awareness raising actions for the brand „Kiwa Inspecta“ UAB. The theoretical part, based on scientific literature, aims to determine which integrated marketing communication tools would be relevant to the most efficient industry sector enterprise, mostly for business - to-business, in order to increase brand awareness. In the analytical part of the final thesis, the selected company – „Kiwa Inspecta“ UAB - is more widely analyzed. A detailed description of the company's activities, brand analysis, brand awareness raising activities, main competitors in Vilnius city and the specifics of their activities are presented. The research of potential clients of Kiwa Inspecta is presented and the results obtained during it. Part of the project work includes marketing communication action plan for raising awareness of the brand „Kiwa Inspecta“ UAB based on theoretical and situational analysis. Combines theoretical and practical brand awareness insights, evaluates the competitive environment, and reviews existing brand awareness tools.