The effect of background music on brand recall and recognition in fragrance advertising
Dgebuadze, Tamari |
Baigiamajame magistro darbe siekiama modeliuoti foninės muzikos poveikį prekės ženklo atsiminimui ir atpažinimui kvapų reklamoje. Autorius įgyvendino teorinę muzikos reklamoje analizę, siekdamas įgyvendinti šio darbo tikslą ir uždavinius. Mokslinį darbą sudaro trys pagrindinės dalys, suskirstytos į skyrius. Pirmoji dalis skirta teorinei analizei, siekiant suteikti informacijos, leidžiančios geriau suprasti muzikos įtaką vartotojų elgesiui. Antroje dalyje aprašomas empirinis tyrimas. Trečioje dalyje analizuojami empirinio tyrimo rezultatai. Diplominiame darbe sprendžiama tyrimo problema, kaip foninė muzika veikia prekės ženklo atpažinimą ir atpažinimą reklamoje, konkrečiau kvepalų reklamoje. Eksperimentai bus atliekami remiantis kvepalų reklama. Jo tikslas – apibrėžti foninės muzikos poveikį prekės ženklo atminimui ir atpažinimui kvepalų reklamoje. Internetinės anketos buvo išdalintos 82 dalyviams naudojant porinę atranką. Duomenų analizei buvo naudojama aprašomoji analizė. Teoriniais ir empiriniais tyrimais pagrįstos išvados pateikia įtikinamų įrodymų, patvirtinančių hipotezes, ir pabrėžia foninės muzikos svarbą gerinant kvepalų reklamos atmintį ir atpažinimą, ypač kai ji atitinka prekės ženklą ir kvapą. Šis darbas yra tiriamasis magistro baigiamasis darbas.
Master thesis aims to model effect of background music on brand recall and recognition in fragrance advertising. The author implemented a theoretical analysis of music in advertisements to fulfill the goal and objectives of this paper. The paper consists of three main parts divided into chapters. The first part is dedicated to a theoretical analysis to provide information for a better understanding of the influence of music on consumer behaviour. In the second part empirical research is described. In the third part there is analyzed the outcome of empirical research. The diploma paper solves the research problem how background music affects brand recall and recognition in advertising more specifically in fragrance advertising. Experiments will be held based on fragrance advertising. Its aim is to define the effect of background music on brand recall and recognition in fragrance advertising. Online questionnaires were distributed to 82 participants by using paired sampling. For data analysis descriptive analysis was used. The findings based on theoretical as well as empirical research present compelling evidence supporting the hypotheses and underscored the significance of background music in improving memory recall and recognition in fragrance advertising, particularly when it aligns with the brand and scent. This paper is a research-oriented final master thesis.