Lygčių sprendimo gebėjimų ugdymas naudojant 99math.com tinklapį 5 klasėje matematikos pamokose
Kotelenec, Pavel |
Šio darbo tikslas – įvertinti, kaip keičiasi vaikų gebėjimas spręsti lygtis su tinklapio 99MATH.COM pagalba matematikos pamokose 5-toje klasėje. „Iš tiesų interneto platformos, skirtos matematikos mokymuisi, gali tapti svarbia mokymosi priemone padedančia geriau suprasti sudėtingas temas“ (Johnson, Adams Becker, Estrada, Freeman, 2019). NMC Horizon Report nagrinėja technologijų ir mokymosi tendencijas. Jame pabrėžiama interaktyvių technologijų nauda mokymo procese. Tyrimu įvertinta, kaip vaikai jaučiasi sprendžiant lygtis tinklapyje 99MATH.COM. Nustatyta, kad sprendžiant tinklapio užduotis jau po keturių pamokų vaikai ne tik tiksliau atsako į klausimus, bet ir greičiau. Tyrimas patvirtino keliamos problemos sprendimo būdo efektyvumą.
The aim of this paper is to evaluate how children's ability to solve equations changes with the help of 99MATH.COM in mathematics lessons in 5th grade. „Indeed, online platforms for learning mathematics can become an important learning tool that helps to better understand complex topics“ (Johnson, Adams Becker, Estrada, Freeman, 2019). NMC Horizon Report examines trends in technology and learning. It emphasizes the benefits of interactive technologies in the training process. The study assessed how children feel when solving equations on the website 99MATH.COM. It was found that when solving the tasks of the site after four lessons, children not only answer questions more accurately, but also faster. The study confirmed the effectiveness of the method of solving the problem posed.