Interaktyvi automobilio reklaminė 3D vizualizacija
Lepšys, Rokas |
Tobulėjant kompiuterinėms technologijoms didėja poreikis kurti sudėtingesnes sistemas skirtas reklamai, veikiančias realiu laiku ir turinčias interaktyvumo galimybes. Bakalauro darbo tikslas – atlikus panašaus tipo vizualizacijos darbų analizę, parengti interaktyvią 3D automobilio vizualizaciją. Pirmojoje darbo dalyje apžvelgtos 3D automobilių vizualizacijos: Gemini by Lusion, Renault Espace by Little Workshop, Lamborghini Huracán STO 2020 – Lamborghini.com. Darbo praktinėje dalyje, vizualizacijai sukurti, panaudotas Unreal Engine grafinis variklis. 3D modelio sukūrimui panaudotas Autodesk Fusion 360 modeliavimo įrankis. Parengtas automobilio 3D modelis. Sukurta interaktyvi 3D automobilio vizualizacija. Išanalizavus 3D vizualizacijas pastebėti korporatyvinis ir meninis stiliai bei pastebėta, kad svarbu išlaikyti optimalų vizualiųjų efektų kiekį, kokybės išlaikymui. Sukūrus vizualizaciją pastebėta kamerų keitimo sistemos logikos pobūdžio ir eiliškumo svarba.
With the advancement of computer technologies, the demand for more complex, interactive real-time systems for advertising purposes is increasing. The goal of this bachelor thesis is to analyse similar visualisations and create an interactive 3D automotive visualisation. In the first part of the thesis, the following visualisations were analysed: Gemini by Lusion, Renault Espace by Little Workshop, Lamborghini Huracán STO 2020 - Lamborghini.com. The visualisation was created using Unreal Engine and the 3D vehicle model was created using Autodesk Fusion360. As a result, a 3D vehicle model and an interactive visualisation were created. After analysing the 3D visualisations, a corporate style and an artistic style were identified. It was also found that it is important to maintain an optimal amount of visual effects to keep the quality satisfactory. Furthermore, it was determined that the logic and sequence of functions are important for the camera system to work flawlessly.