SEO praktikų poveikis svetainės matomumui paieškoje
Griškaitytė, Erika |
Šio tyrimo problema kaip pagerinti svetainės matomumą remiantis SEO praktikomis. Tyrime – kvazieksperimente – naudojama interneto svetainės parodymų, paspaudimų, CTR ir paieškos sistemos rezultatų puslapių (SERP) reitingų duomenų kiekybinė analizė prieš ir po optimizuotų alternatyvių tekstų diegimo. Jiems surinkti naudojamas „Google Search Console“ įrankis. Ištirti, ar SEO elementas alternatyvusis paveikslėlių tekstas turi poveikį svetainės matomumui, pasirinkti trys labai panašių charakteristikų puslapiai, kuriems buvo pritaikyti alternatyvūs tekstai su dviejų, trijų ir keturių žodžių ilgio raktažodžiais. Duomenys buvo stebėti paveikslėlių paieškoje ir įprastame SERP rodmenyje. Rezultatai parodė, kad tiek paveikslėlių, tiek SERP rezultatuose, puslapiai, kurių tekstams buvo pritaikyti trijų ir keturių žodžių ilgio raktažodžiai pagerino puslapių matomumą.
The problem of this research is how to improve website visibility based on SEO practices. The research – a quasi-experiment – used website parody tips, quantitative analysis of CTR and search engine alternative results pages (SERP) data before and after the implementation of optimized texts. They are collected by the Google Search Console tool. To investigate whether the SEO element of image alt text affects website visibility, three pages with very similar characteristics were selected to which alt texts with two-, three-, and four-word keywords were applied. The data was tracked in image search and regular SERPs. The results show that in both image and SERP results, pages with text tailored to three- and four-word keywords improved page visibility.