The determination of the effect of green fatigue on consumer green purchase behaviour
Shyba, Oleksandr |
Tyrimo problema: Pastaruoju metu žmonės vis dažniau susiduria su aplinkosaugos žinutėmis, kurios, deja, dažnai tampa nuovargio šaltiniu. Šis tyrimas siekia išsiaiškinti, kaip vadinamasis „žaliasis nuovargis“ daro įtaką vartotojų sprendimams pirkti ekologiškus produktus. Tyrimo objektas: vartotojų elgsena perkant ekologiškus produktus. Tyrimo tikslas: teoriškai ir empiriškai įvertinti žaliąjį nuovargį ir jo poveikį aplinkai palankiam pirkimo elgesiui. Tyrimo metodai: naudota literatūros analizė ir kiekybinis metodas –internetinė apklausa, kurioje dalyvavo 130 respondentų. Rezultatai: daugelis žmonių nori būti atsakingi už aplinką, tačiau per daug reklaminių žinučių kelia įtampą ir mažina pasitikėjimą. Tvirti, sąžiningi ir skaidrūs ženklai įkvepia pasitikėjimą. Išvados: norint paskatinti tvarų elgesį, reikia ne spaudimo, o nuoširdaus dialogo.
Research problem: With the increase in environmental messages today, people can get bored with these messages, and this can reduce their interest in environmentally friendly products. This research aims to understand how this feeling called "green fatigue" affects people's environmentally friendly shopping decisions. Object of the paper – the effect of green fatigue on consumer green purchase behaviour. Research objective: To determine the effect of green fatigue on people's environmentally friendly product purchasing decisions with both theoretical and field data. Research methods literature review and an online survey applied to 130 people. Results: Although people want to be environmentally friendly, constantly repetitive environmental messages tire them and sometimes cause them to distrust these messages. Excessive messages cause loss of trust. Brands that communicate authentically and sincerely gain more trust. Consumers are environmentally friendly, but they need understanding, not pressure.