Skaitmeninio marketingo įtaka VŠĮ „Kauno futbolo akademija“ organizacijos žinomumui
Markevičiūtė, Augustė |
Temos aktualumas. Tobulėjant išmaniosioms technologijoms, skaitmeniniai įrenginiai, priemonės ir kanalai yra neatsiejama kiekvieno žmogaus kasdienybės dalis. Daugelio organizacijų atstovai, suprasdami, jog šiuolaikinis vartotojas yra nuolat pasiekiamas virtualioje erdvėje, yra linkę siekti sudominti bei pritraukti tikslinę auditoriją skaitmeninio marketingo priemonėmis ir kanalais, o ne ilgą laiką dominavusiomis tradicinio marketingo priemonėmis, kadangi suvokia, jog skaitmeninio marketingo pagalba su organizacija gali būti supažindinta daug platesnė, globali auditorija. Būtent todėl yra aktualu nagrinėti skaitmeninio marketingo elementų naudojimo įtaką organizacijos žinomumui bei išsiaiškinti, kokiais kanalais efektyviausiai pasiekiami esami ir potencialūs vartotojai. Baigiamojo darbo tikslas – ištirti VŠĮ „Kauno futbolo akademija“ taikomo skaitmeninio marketingo įtaką organizacijos žinomumui. Tyrimo metodai. Pirmoje darbo dalyje naudotas mokslinės literatūros, publikuojamos virtualioje erdvėje, analizės metodas. Antroje darbo dalyje, atliekant situacijos tyrimą, buvo pasirinktas kiekybinis tyrimo metodas – anoniminė uždaro tipo anketinė apklausa. Tyrimo išvados. Atlikus situacijos teorinę analizę bei tyrimą, galima teigti, jog skaitmeninis marketingas yra neatsiejamas nuo organizacijos žinomumo bei žinomumo lygio augimo. Taigi, skaitmeninio marketingo priemones ir kanalus turėtų naudoti kiekviena organizacija, siekianti aukšto organizacijos žinomumo lygio.
Relevance of the topic. With the development of smart technologies, digital devices, tools and channels are an integral part of every person's daily life. Representatives of many organizations, realizing that the modern consumer is constantly available in the virtual space, tend to seek to interest and attract the target audience with digital marketing tools and channels, instead of the previously dominant traditional marketing tools, because they realize that the organization can be introduced to a lot with the help of digital marketing. a wider, global audience. That is why it is relevant to examine the influence of the use of digital marketing elements on the organization's awareness and to find out which channels are the most effective to reach users. The aim of the thesis: to research the impact of digital marketing applied by VŠĮ „Kauno futbolo akademija“ on the awareness of the organization. Research methods. The first part of the work uses the method of analysis of scientific literature published in virtual space. In the second part of the work, during the investigation of the situation, a quantitative research method was chosen - an anonymous closed questionnaire survey. Research conclusion. After conducting a theoretical analysis and research of the situation, it can be said that digital marketing is inseparable from the growth of the organization's awareness and level of awareness. Therefore, digital marketing tools and channels should be used by every organization seeking to gain organizational awareness.