SEO ir SEM strategijų taikymas e. prekyboje: "BravoCodes" rankų darbo odos dirbinių svetainės atveju
Razbadauskas, Matas |
Baigiamojo darbo tikslas – atlikus mokslinės literatūros analizę ir empirinį tyrimą, pateikti rekomendacijas SEO ir SEM strategijų kūrimui BravoCodes atveju. Teorinėje darbo dalyje analizuojama elektroninės prekybos, SEO ir SEM samprata, ypatumai, strategijos, bei pagrindiniai rodikliai. Antroje, praktinėje baigiamojo darbo dalyje, sprendžiamas pagrindinis kokybinio tyrimo klausimas: kokie esminiai veiksniai lemia efektyvios SEO ir SEM strategijos įgyvendinimą? Pristatomas struktūrizuotos ekspertų apklausos pagrindimas, aptariama tyrimo metodika, eiga ir analizuojami gauti rezultatai. Šioje dalyje taip pat aprašomos atliktos konkurentų ir tikslinės auditorijos analizės, projektiniai sprendimai bei pateikiamos SEO ir SEM strategijų rekomendacijos BravoCodes atveju.
The aim of the thesis is to provide recommendations for SEO and SEM strategies in the case of BravoCodes, after conducting an analysis of scientific literature and empirical research. The theoretical part of the thesis analyzes the concept of e-commerce, SEO and SEM, its features, strategies, and key indicators. In the second, practical part of the thesis addresses the main question of qualitative research: what are the key factors that determine the implementation of an effective SEO and SEM strategy? The rationale for the structured expert survey is presented, the research methodology and process are discussed, and the results obtained are analyzed. This part also describes the conducted competitor and target audience analyses, design solutions, and provides recommendations for SEO and SEM strategies in the case of BravoCodes.