Tartpautinio šokių teatro festivalio išorinė komunikacija: AURA33 ir AURA34 atvejis
Valytė, Kamilė |
Kultūrinės įstaigos siekdamos pritraukti auditorijas turi turėti efektyvų išorinės komunikacijos planą, todėl kiekviena organizacija išskiria savo komunikacijos strategija ir atlieka auditorijos tyrimą, tam, kad skleidžiama žinutė tiesiogiai pasiektų vartotoją. Šokių teatro festivalis, kaip ir kitos organizacijos, efektyviai skleidžia informaciją pasitelkdamas išorinės komunikacijos sklaidos kanalus, kuriuose talpinama visa informacija apie festivalio renginius. Taip siekiama užmegzti glaudų ryšį su auditorijomis. Darbo problema: jauno žmogaus įtraukimas į kūrybinio gyvenimo sūkurį yra svarbi problema. Šiandien, kaip niekados, sunku sudominti jauną žmogų ir įtraukti jį į festivalio veiklas. Taigi, svarbu atrasi išorinės komunikacijos strategiją, kuri padėtų pritraukti jauną žmogų domėtis ir dalyvauti tarptautinio šokių teatro festivalyje. Darbo objektas: Tarptautinio šokių teatro festivalio „AURA 33“ ir „AURA 34“ išorinė komunikacija. Darbo tikslas: naudojantis kokybiniu ir kiekybiniu tyrimu išanalizuoti ir palyginti dviejų skirtingų metų išorinės komunikacijos efektyvumą. Tyrimo metodai: tikslui pasiekti naudojami kokybinis ir kiekybinis tyrimai. Apklausos metu siekiama sužinoti auditorijos vertinimą apie festivalio išorinę komunikaciją, o interviu metu siekiama sužinoti, kai festivalio atstovės vertina tarptautinio šokių teatro festivalio išorinę komunikaciją. Tyrimo rezultatai ir išvados: atlikus tyrimą ir apibendrinus gautus rezultatus galima teigti, kad tarptautinio šokių teatro festivalio išorinė komunikacija yra efektyvi. Iš esmės, festivalio išorinė komunikacija nesikeitė, tačiau ji plėtėsi: plačiau naudojami socialinės medijos kanalai, bei siekiama gauti atgalinį ryšį kūrybinių dirbtuvių metu.
In order to attract audiences, cultural institutions must have an effective external communication plan. Therefore, each organization defines its communication strategy and conducts audience research to ensure that the message being disseminated directly reaches the target audience. The dance theatre festival, like other organizations, effectively disseminates information using external communication channels, where all information about the festival events is published. This helps to establish a close connection with the audiences. Research problem: Like many other cultural events, the festival faces the challenge of attracting young people. Nowadays, it is more difficult than ever to interest young individuals and involve them in festival activities. Therefore, it is crucial to find an external communication strategy that would help attract young people to take interest in and participate in the international dance theatre festival. Object of the research: The external communication of the international dance theatre festivals “AURA 33” and “AURA 34.” Research aim: To analyze and compare the effectiveness of external communication over two different years using qualitative and quantitative research methods. Research methods: In order to achieve the aim, both qualitative and quantitative research methods are used. The survey seeks to understand the audience’s evaluation of the festival’s external communication, while the interviews aim to gather insights from festival representatives on how they assess the international dance theatre festival’s external communication. Research results and conclusions: After conducting the research and summarizing the results, it can be concluded that the external communication of the international dance theatre festival is effective. Essentially, the external communication of the festival has not changed significantly, but it has expanded: social media channels are used more extensively, and efforts are made to receive feedback during creative workshops.