Grįžtamojo ryšio užtikrinimas nuotolinių matematikos pamokų metu naudojant internetinės lentos įrankį „MIRO“
Jundulas, Robertas |
Šiame darbe analizuojamas grįžtamojo ryšio užtikrinimas, vykdomas nuotolinių matematikos pamokų metu, naudojant internetinės lentos įrankį „Miro“. Darbe kreipiamas dėmesys į nuotolinių matematikos pamokų metu teikiamo grįžtamojo ryšio praktiką, tarp pamokos dalyvių (pedagogo ir jo ugdytinių – aštuntokų), taip siekiant pagerinti ugdymo(si) procesą. Šio darbo pirmoje dalyje, analizuojant mokslinę literatūra ir straipsnius, apibrėžiama grįžtamojo ryšio samprata ir atskleidžiama jo nauda ugdymosi procese. Pabrėžiama kokio pobūdžio grįžtamąjį ryšį siekiama užtikrinti nuotolinėse matematikos pamokose pasitelkiant internetinės lentos įrankį „Miro“. Antroje darbo dalyje supažindinama su internetinės lentos įrankiu „Miro“, pristatoma kaip greitai ir patogiai gali kiekvienas pradėti juo naudotis. Išryškinamas pagrindinis šio įrankio privalumas, kaip be didelio vargo galima suburti daugelį žmonių iš bet kurios pasaulio vietos bendram darbui jo aplinkoje. Trečioje šio darbo dalyje pristatoma visa tyrimo eiga, aplinka, dalyviai, bei pasirinkti metodai ir įrankiai, nustatoma kaip internetinės lentos „Miro“ naudojimas nuotolinėse matematikos pamokose padeda užtikrinti abipusį grįžtamąjį ryšį jos metu. Ketvirtoje darbo dalyje pagrindžiamas inovacijos poreikis ugdymosi procese. Aprašoma nuotolinių matematikos pamokų eiga kuriose buvo naudojamas minėtas įrankis ir analizuojami visi surinkti tyrimui reikšmingi duomenys.
This work analyzes how feedback can be provided during remote math lessons using the online board tool “Miro.” The work focuses on the practice of feedback provided during remote mathematics lessons, between the participants of the lesson (the teacher and his/her pupils – eighth graders), in order to improve the educational process. The first part of this work, analyzing scientific literature and articles, defines the concept of feedback and reveals its benefits in the educational process. Highlight the kind of feedback sought to promote in remote maths lessons through the online board tool Miro. The second part of the work introduces the online board tool Miro, presents how quickly and conveniently everyone can start using it. The main advantage of this tool, as without much hassle it can be to bring together many people from anywhere in the world to work together in this environment. The third part of this work presents the entire course of the study, the environment, participants, as well as the selected methods and tools, determined how the use of the "Miro" online board in distance mathematics lessons helps to promote mutual feedback during it. The fourth part of the work justifies the need for innovation in the educational process. Describe the course of remote math lessons in which the above tool was used to analyze all the data collected for the study.