Grįžtamojo ryšio užtikrinimas siekiant geros vartotojo patirties, skaitmeninių paslaugų srityje, „Tie Baldai“ įmonės pavyzdžiu
Kavaliauskas, Jokūbas |
Vartotojas, jo poreikiai, įpročiai ir pageidavimai diktuoja daugumos skaitmeninių produktų ir paslaugų kūrimą – nuo koncepcijos, paleidimo į rinką iki tolimesnio plėtojimo. Vartotojas tampa esminiu informacijos ir žinių šaltiniu, o vartojo pateiktas grįžtamasis ryšys – pagrindinis geros vartotojo patirties variklis. Tačiau, nepaisant minėtų privalumų ir vartotojo grįžtamojo ryšio svarbos vartotojo patirčiai, kyla iššūkių susijusių su tokiais klausimais, kokiame etape tikslinga rinkti grįžtamąjį, kaip jį tinkamai rinkti ir apdoroti grįžtamojo ryšio duomenis, kokios sąsajos tarp grįžtamojo ryšio ir geros vartotojo patirties. Tyrimo problema – nepakankamai ištirtas vartotojų grįžtamojo ryšio poveikis vartotojo patirčiai skaitmeninių paslaugų (B2C) rinkoje. Darbo objektas – grįžtamojo ryšio užtikrinimas siekiant geros vartojo patirties skaitmeninių paslaugų atveju. Darbo tikslas išanalizavus grįžtamojo ryšio ir vartotojo patirties sampratas, atlikti tyrimą leidžiantį užtikrinti grįžtamojo ryšio rinkimą, siekiant geros vartotojo patirties skaitmeninių paslaugų įmonės „Tie Baldai“ atveju. Darbo metodai – I dalyje temai pažinti bus naudojama, tikslinga mokslinė informacija temai aktualios knygos, moksliniai straipsniai, žurnalai, mokslinių konferencijų medžiaga, bei viešai prieinama informacija apie tiriamą sritį. II darbo dalyje temai tirti taikoma struktūruota kokybinė anketinė apklausa, atveju analizės temai atskleisti. Tyrimams apžvelgti bus naudojamos lentelės ir paveikslai, duomenų palyginimai. Darbo rezultatai – Nustatytas vartotojų grįžtamojo ryšio teikimo poveikis vartotojo patirčiai, suformuotas grįžtamojo ryšio planas verslo idėjai „Tie Baldai“, kad būtų pasiekta gera vartotojo patirtis.
The consumer, their needs, habits and preferences dictate the development of most digital products and services - from concept, to launch and beyond. The user becomes a key source of information and knowledge, and the feedback provided by the user is a key driver of a good user experience. However, despite these advantages and the importance of user feedback for the user experience, challenges arise in relation to questions such as at what stage it is appropriate to collect feedback, how to collect and process feedback appropriately, and what the links are between feedback and a good user experience. Research problem – the impact of consumer feedback on the user experience in the digital services (B2C) market has not been sufficiently explored. Research problem – the impact feedback for a good user experience in digital services. Research aim – after analysing the concepts of feedback and user experience carry out a study to ensure the collection of feedback to achieve a good user experience in the case of the digital services company "Tie Baldai". Research methods – In Part I, the topic will be explored by using relevant scholarly information from books, scientific articles, journals, scientific conferences, and publicly available information about the field of research. Part II of the thesis will use a structured qualitative questionnaire survey to explore the topic of the case study. Tables and figures and data comparisons will be used to provide an overview of the research. Research results – The impact of the provision of user feedback on the user experience is identified, and a feedback plan for the business idea "Tie Baldai" is developed in order to achieve a good user experience.