Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/107878
Mokytojo laiko planavimo įgūdžių ugdymasis gerinant klasės valdymą
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Mokytojo laiko planavimo įgūdžių ugdymasis gerinant klasės valdymą
Other Title
Improving class management by developing teacher time management skills
Author
Kuodytė, Vilma |
Extent
19 p.
Thesis Defence Date
2020-06-23
Abstract (lt)
Tiriamasis darbas siekia nustatyti, kaip mokytojos laiko planavimo įgūdžiai galėtų pagerinti klasės valdymą chemijos pamokose. Tiriamojo darbo uždaviniai yra:
- Nusistatyti pagrindines laiko valdymo strategijas ruošiantis pamokoms;
- Atlikti klasės valdymo problemų ir efektyvumo analizę;
- Įvertinti laiko planavimo sąsajas su klasės valdymu. Atlikus išsamią literatūros šaltinių analizę išskirtos pagrindinės laiko valdymo strategijos ruošiantis pamokoms: tikslų ir prioritetų nusistatymas, išankstinis ilgalaikis ir trumpalaikis planavimas, išankstinis priemonių parengimas, konsultacijų laiko įvedimas ir laiko valdymo įrankių naudojimas. Mokytojos laiko valdymo įgūdžių taikymo metu buvo pastebėtas klasės valdymo ir mokinių įsitraukimo į veiklas gerėjimas. Mokytojos reflektyvus stebėjimas padėjo iškelti problemines klasės valdymo vietas, ieškoti sprendimų ir įtraukti juos į pamokų planavimo procesą.
Abstract (en)
Research thesis aims to reveal the impact teacher management skills have on improving class management. The tasks of this research:
- To provide an overview of theoretical literature of time management skills and identify the most successful time management strategies in teaching.
- To analyze classroom management problems and effectiveness.
- To evaluate time management strategies on the effectiveness of classroom management. The overview of the theoretical and methodological literature reveals effective time management strategies to be setting goals and priorities, long-term and short-term planning, preparing lesson materials and content in advance, introducing consultation time, and practicing tools for managing time. Classroom observation showed fewer discipline incidents when the teacher practiced these time management skills. Reflective journal of a teacher helped to determine problematic areas in classroom management, incorporate solutions into the planning and preparation process.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access