Determination of the effect of consumer engagement induced by different types of AI generated content on consumer response
Strelčiūnaitė, Justė |
Šiandieniniame pasaulyje dirbtinį intelektą galima rasti visur, o jo įrankiai tampa neatsiejami nuo kasdienybės. Taip pat šių įrankių naudojimas prisideda prie vartotojų įsitraukimo kaitos. Šiame magistro baigiamajame darbe sprendžiama problema yra, kaip vartotojų įsitraukimas, kurį sukelia įvairių rūšių DI sukurtas turinys, veikia vartotojų reakciją. Tad šio baigiamojo darbo tikslas – remiantis teorine analize ir parengta metodika nustatyti, kokį poveikį vartotojų įsitraukimas, kurį sukelia įvairių tipų DI generuojamas turinys, daro vartotojų reakcijai mažmeninės prekybos pramonėje. Baigiamojo darbo tyrimo objektas – DI generuojamo turinio poveikis vartotojų įsitraukimui bei vartotojų reakcijai. Siekiant tai išanalizuoti, atlikta turinio analizė ir apklausa. Remiantis turinio analize, tinkamiausia interneto svetainė vartotojams yra zalando.lt. Remiantis apklausos analize, vartotojai labiau linkę naudotis DI sukurtu pokalbių robotu nei bet kokiu kitu sukurtu turiniu.
In nowadays world, AI follows everywhere, and some AI tools become everyday tool to use it online. These tools also start to change consumer engagement. This paper addresses the problem which is how does consumer engagement induced by different types of AI generated content affect consumer response. So, the aim of the paper is based on the theoretical analysis and elaborated methodology to determine the impact of consumer engagement induced by different types of AI generated content on consumer response in retail industry. This paper’s research object is the effect of AI generated content on consumer engagement and its subsequent impact on consumer response. To analyse it, a content analysis and survey were conducted. Based on content analysis, the most suitable website is zalando.lt. Based on survey analysis, consumers tend to use AI-powered chatbot more than any other AI generated content.