Enhancing teaching and learning through the implementation of a growth mindset approach: an exploratory case study of 7th grade students at international school in Lithuania
Bitchiashvili, Nino |
Buvo atliktas tiriamasis atvejo tyrimas apie tarptautinės mokyklos X įgyvendinimą augimo mąstyseną, pagerintą mokymąsi ir mokymą 7 klasėje. 7 mokinių ir 6 dėstytojų požiūriai ir patirtis buvo temiškai išanalizuoti ir palyginti su augimo mąstysenos teorija. Tyrimas parodė, kad visi mokytojai sutarė dėl esminio augimo mąstysenos teorijos komponento: mąstymo modeliai daro įtaką individo atsparumui ir veržlumui sunkumų akivaizdoje. Tačiau nė vienas pedagogas nesusiejo savo žinių apie augimo mąstyseną su pagrindiniu Carol Dweck teiginiu, kad žmonės, turintys augimo mąstyseną, mano, kad gali išmokti naujų įgūdžių sunkiai dirbdami. Kita vertus, studentų požiūris pabrėžė sunkaus darbo ir atkaklumo, kaip pagrindinių augimo mąstymo veiksnių, vertę. Tyrimas taip pat atskleidė, kad dauguma pedagogų apibūdino grįžtamuoju ryšiu pagrįstą mokymąsi kaip pagrindą gerinti studentų akademinius pasiekimus, o studentai pripažino, kad reaguojantis mokymas vaidina svarbų vaidmenį. Be to, mokytojų požiūriu buvo rekomenduojama normalizuoti nesėkmes ir diferencijavimą mokymo procesuose, taip pat interaktyvų mokymąsi/mokymąsi ir grįžtamojo ryšio integraciją iš studentų perspektyvos. Galiausiai visi instruktoriai sutiko, kad augimo mąstymas yra svarbus ne tik vaikams, bet ir mokytojams. Jie teigė, kad bendradarbiavimas tarp instruktorių, nuolatinis palaikymas ir teigiama kalba prisideda prie mokymosi ir mokymo tobulinimo tobulinant mąstyseną.
An exploratory case study into international School X’s implementation of growth mindset enhanced learning and teaching through 7th grade was conducted. 7 students’ and 6 teachers’ viewpoints and experiences were thematically analyzed and compared against Growth mindset theory. The study found that all instructors agreed on a crucial component of growth mindset theory: thinking patterns impact an individual's resilience and drive in the face of hardship. However, none of the educators linked their knowledge of growth mindsets to Carol Dweck's main proposition, which is that people with a growth mindset think they can learn new skills via hard work. The students' perspective, on the other hand, stressed the value of hard work and persistence as key determinants of growth mindset. The research also discovered that the majority of educators characterized feedback-based learning as the foundation for improving students' academic performance, while students recognized responsive teaching as playing a substantial part in the latter. Furthermore, the necessity of normalizing failure and personalization in teaching processes was recommended from the teachers’ viewpoint, as well as interactive teaching/learning and feedback integration from the students' perspective. Finally, all instructors agreed that having a growth mindset is important not just for kids but also for teachers. They said that collaboration among instructors, continual support, and positive language all contribute to improving learning and teaching with a growth mindset.