The rise and fall of the American dream: Francis Scott Fitzgerald's "The Great Gatsby"
Mickevičiūtė, Kamilė |
Šio bakalaurinio darbo tikslas yra išanalizuoti amerikietiškos svajonės siekį ir žlugimą Francis‘o Scott‘o Fitzgerald‘o romane „Didysis Getsbis“. Tam padaryti yra iškeliami penki uždaviniai: 1) išanalizuoti, kaip laikui bėgant keitėsi amerikietiškosios svajonės sąvoka ir jos interpretacijos bei kokia jos versija vaizduojama „Didžiajame Getsbyje“; 2) išnagrinėti turto ir materializmo vaizdavimą „Didžiajame Gatsbyje“ ir jų reikšmę formuojant personažų motyvaciją, santykius ir bendrą romano siužetą; 3) išnagrinėti, kaip „Didžiajame Getsbyje“ vaizduojamos socialinės klasė ir statusas ir kaip šios temos veikia personažų amerikietiškos svajonės siekį ir galiausiai žlugimą; 4) išnagrinėti, kaip „Didžiajame Getsbyje“ vaizduojamas moralinis nuosmukis ir kaip veikėjų etiniai kompromisai ir moralinis dviprasmiškumas prisideda prie jų amerikietiškos svajonės žlugimo, tuo pačiu atspindint platesnes XX a. trečiojo dešimtmečio Amerikos socialines vertybes; 5) ištirti, kaip pagrindinės romano „Didysis Getsbis“ temos yra tarpusavyje susijusios ir lemia romane vaizduojamos amerikietiškos svajonės siekį ir žlugimą. Tyrimui atlikti buvo naudojama kokybinė turinio analizė, taikant teminį metodą. Amerikietiškos svajonės siekis ir žlugimas, vaizduojamas romane, buvo nagrinėjamas atidžiai skaitant, interpretuojant „Didžiojo Getsbio“ tekstą ir išskiriant teminius modelius, susijusius su turtu ir materializmu, socialinėmis klasėmis ir statusu bei moraliniu nuosmukiu. Tyrimo rezultatai parodo, kad šios romane vyraujančios temos prisideda prie amerikietiškos svajonės žlugimo. Fitzgerald‘as naudodamas šias visuomenei būdingas temas parodo, kaip skirtingų socialinių sluoksnių veikėjai patiria svajonės sėkmę ir nusivylimą. Be to, romane ryškiai vaizduojamas Džiazo epochos moralinis nuosmukis ir perteklius pabrėžia, kaip veikėjų moraliniai kompromisai galiausiai priveda prie tragedijos ir, kad pasiekta laimė ir pilnatvės jausmas per nekontroliuojamą ambiciją ir moralinius kompromisus yra trapūs.
Considering that the world is constantly changing, it is undeniable that there are many convincing reasons to become fluent in the English language. Given the widespread occurrence of people frequently travelling, working, and residing in multiple countries, as well as their active participation in international trade and use of the internet and digital technology, the English language offers significant benefits in all these areas. As a result of these reasons, pupils in Lithuania begin their English language study at school in their second year. To communicate effectively in any language, one must develop four language competencies: reading, writing, listening, and speaking. A strong command of grammar is crucial for enabling effective communication. Grammar is a necessary element of language education. Without a primary grasp of grammar, it would be difficult to communicate and understand language. It is important for achieving fluency and communicating effectively. Unfortunately, acquiring fluency in grammar is often related to challenging tasks and completing difficult activities. The system of education undergoes important changes. It is always adjusting and evolving in the changing world. It is also increasing societal norms. Grammar teaching can be enhanced with different methods and materials. They can reduce boredom and promote the practical use of acquired concepts. Teaching grammar has the capacity to improve the abilities of all pupils. Yet it necessitates the innovative contribution of teachers. This bachelor’s thesis examines several literary sources on teaching grammar in EFL lessons. Additionally, this report includes an examination of the selected textbook and a quantitative research carried out at a specific educational institution. Analysed data was examined, and findings were reported. The aim of this thesis is to analyse teaching grammar methods in EFL classes for 8th grade students at Vievis Gymnasium. The objectives of the thesis is to identify grammar teaching methods in EFL classes, to analyse the material for teaching grammar to 8th grade students at Vievis Gymnasium, to examine teachers’ perspectives of teaching English grammar at Vievis Gymnasium.