Turinio marketingo sprendimų veiksmingumas Facebook reklamose
Darbo tikslas: pateikti teoriškai pagrįstus ir empiriniu tyrimu patikrintus pasiūlymus, kaip pagerinti turinio marketingo sprendimų veiksmingumą Facebook reklamose. Teorinėje darbo dalyje analizuojama turinio marketingo sprendimų samprata ir pagrindiniai bruožai, Facebook reklamų ypatumai, formos bei turinio marketingo sprendimų taikymas Facebook reklamoje. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje analizuojami, tarpusavyje lyginami ir apibendrinami gauti tyrimo, atlikto taikant skirtingus metodus (ekspertinį interviu, turinio analizę ir eksperimentą) rezultatai. Tyrimų metu gauti rezultatai ir jų aptarimas, patvirtino teorinėje analizėje nagrinėtą teoriją, jog turinio marketingo elementai ir jų deriniai daro teigiamą įtaką Facebook soc. tinklo reklamų veiksmingumui. Trečiojoje darbo dalyje pateikta apibendrinta turinio marketingo sprendimų ir jų diegimo Facebook soc. tinkle schema bei jos įgyvendinimo pasiūlymai „Go Bold“ prekės ženklui, kuriais siekiama pagerinti Facebook reklamų veiksmingumą. Schema apjungia penkis pagrindinius etapus: tikslų formavimą, biudžeto nustatymą, turinio kūrimą, reklamos vykdymą ir rezultatų analizę, daugiausiai koncentruojantis į praktinius patarimus kokybiško turinio kūrimui.
The goal of the Thesis: provision of suggestions grounded theoretically and verified empirically how to improve the efficiency of content marketing solutions in Facebook ads. The theoretical section of the Thesis analyses the conception and the main features of content marketing solutions, the particularities of Facebook ads, forms and application of content marketing solutions to Facebook ads. The analytical section of the Final Thesis analyses the obtained results of research performed by applying different methods (expert interview, content analysis and experiment), compares to each other and aggregates them. The results received during the studies and their discussions have confirmed the theory investigated in the analysis of the theory that the elements of content marketing and their combinations have a positive impact on the efficiency of the advertisements of social network Facebook. The third section contains a summarised scheme of content marketing solutions and their realisation in social network Facebook and the suggestions for their implementation for brand “Go Bold” in order to improve the efficiency of Facebook ads. The scheme includes five main stages: formation of the goals, establishment of the budget, creation of the content, conduction of advertisements and analysis of the results mostly by focusing on practical recommendations for creation of qualitative content.