Emocinio intelekto gerinimas: AB „Lietuvos draudimas“ pavyzdžiu
Kiržgalvytė, Giedrė |
Tyrimo problema – kaip gerinti darbuotojų emocinį intelektą. Tyrimo objektas – organizacinis darbuotojų emocinis intelektas. Darbo tikslas – remiantis teorinės analizės ir empirinio tyrimo rezultatais pateikti projektinius pasiūlymus darbuotojų emocinio intelekto gerinimui AB „Lietuvos draudimas“. Tyrimo metodai. Šiame darbe naudojami literatūros analizės, interviu ir anketinės apklausos metodai. Tyrimo rezultatai. Atlikto tyrimo metu nustatyta, jog tiriamąjai organizacijai yra svarbus emocinis intelektas ir darbuotojai taikomas priemones vertina dažniausiai gerai. Interviu atskleidė problemines organizacijos emocinio intelekto sritis. Anketinė apklausa parodė, kaip darbuotojai vertina taikomas emocinio intelekto gerinimo priemones ir nurodo jų veiksmingumą. Remiantis tyrimo rezultatais, identifikuotos pagrindinės tiriamosios orgnaizacijos emocinio intelekto probleminės sritys susijusios su darbuotojų savianalizės trūkumu, mokymų stygiumi, darbuotojų potencialo įvertinimu, laiko planavimo įgūdžių tobulinimu ir gyvo bendravimo trūkumu.
Research problem – how to improve employee emotional intelligence. Research object – organizational emotional intelligence of employees. The purpose of the work – based on the results of the theoretical analysis and empirical research, submit design proposals for the improvement of the emotional intelligence of the employees to AB Lietuvos Draudimas. Research methods. This master thesis uses methods of literary analysis, interview and questionnaire surveys. Research results. The study found that emotional intelligence is important for the investigative organization and that the measures applied are usually well regarded. Interviews revealed the problematic areas of the organization's emotional intelligence. A questionnaire survey showed how employees evaluate applied measures to improve emotional intelligence and indicate their effectiveness. Based on the results of the study, the problematic areas of the main orgnization of emotional intelligence are identified in the problem of the lack of self -analysis, lack of training, assessment of employees' potential, time planning skills and lack of live communication.