The analysis of the impact of Instagram advertising with media person on consumer behavior
Kuntsevich, Valeryia |
Šio bakalauro darbo tikslas-išanalizuoti Instagram reklamos su žiniasklaidos asmeniu poveikį vartotojų elgesiui. Šiame bakalauro darbe nagrinėjama Instagram reklama su žiniasklaidos asmens poveikiu vartotojų elgesiui. Instagram yra socialinis tinklas, skirtas reklamuoti produktus, bendrauti su žmonėmis, keistis nuomonėmis ir platinti nuotraukas iš visos planetos. Vartotojai dalijasi leidiniais, prenumeruoja populiarias žymas, žiūri į kitų žmonių nuotraukas, vartydami naujienų kanalą.
The aim of this bachelor thesis is to analyse the impact of Instagram advertising with media person on consumer behavior. This Bachelor's thesis examines the Instagram advertising with media person impact of consumer behavior. Instagram is a social network designed to promote products, communicate with people, exchange opinions and distribute photos from all over the planet. Users share publications, subscribe to popular tags, look at other people's photos, flipping through the news feed.