Opportunities of improving e-vehicle distribution channels: the example of the Tesla company in India
Yasir, Mohammed |
Tyrimo objektas: elektroninių transporto priemonių platinimo kanalų tobulinimas. Tyrimo tikslas: pasiūlyti sprendimus, kaip pagerinti elektroninių transporto priemonių platinimo kanalus, remiantis TESLA COMPANY Indijoje pavyzdžiu. Tyrimo uždaviniai: 1. Išanalizuoti elektroninių transporto priemonių rinkos situacija ir Tesla paskirstymo kanalų iššūkius e-transporto priemonėms Indijoje. 2. Ištirti elektroninių transporto priemonių platinimo kanalų tobulinimo teorinius pagrindus. 3. TESLA COMPANY Indijoje pavyzdžiu suformuoti empirinio tyrimo metodiką ir ištirti elektroninių transporto priemonių platinimo kanalų tobulinimo poreikį. 4. Pasiūlyti sprendimus tobulinti elektroninių transporto priemonių platinimo kanalus Indijoje. Tyrimo metodai: Mokslinės literatūros analizė ir pusiau struktūrinė apklausa. Tyrimo rezultatas: 1. Indijos automobilių pramonė yra ketvirta pagal dydį pasaulyje, turinti didelį potencialą elektromobilių sektoriui ir plečiasi dėl augančio gyventojų skaičiaus kaimo ir miesto vietovėse, taip pat ekologiškų transporto priemonių, kurios mažina degalų išmetimą. Tačiau ji susiduria su tam tikrais iššūkiais, tokiais kaip dideli importo muitai, įkrovimo infrastruktūros trūkumas ir vartotojų informuotumo apie naujas transporto priemones, tokias kaip „Tesla“, stoka. Indijos elektromobilių rinka labai auga. Indijos vyriausybė teikia subsidijas, tokias kaip FAME II, ir auga elektromobilių paklausa tarp viduriniosios klasės žmonių. Tai rodo potencialią Indijos rinką, į kurią „Tesla“ gali strategiškai patekti, atsižvelgdama į vietos vartotojų lūkesčius. 2. Tyrime teoriškai nustatyta, kad tyrime buvo nustatyta tiesioginio, netiesioginio ir tiesioginio ir netiesioginio metodo paskirstymo strategija. Buvo nustatyti šie platinimo kanalai, pvz., vieno, kelių ir visų kanalų strategijos. Vienas kanalas yra tiesioginis pardavimas klientams, kelių kanalų naudojimo franšizė ir jų pačių salonas, omni kanalas daugiausia dėmesio skiria internetui, fiziniam salonui ir pan. 3. Empirinis tyrimas, atliktas atliekant internetines apklausas su Indijos automobilių įmonėmis, rodo aiškų poreikį tobulinti elektromobilių platinimo kanalus. Kaip pavyzdį naudojant Tesla, tyrimas atskleidžia, kad DTC modelis turi daug daugiau privalumų, jis neatitinka visų Indijos vartotojų lūkesčių, kurie žiūri į fizinį transporto priemonės, paslaugų ir, be to, žmonių pasitikėjimą. Tyrimas rodo, kad klientams bus patogiau naudoti visų kanalų strategiją, pvz., pardavimą internetu su platinimo metodu. Šis metodas gali užpildyti atotrūkį tarp Tesla įmonės ir rinkos potencialo bei iššūkių. 4. Siekiant pagerinti elektromobilių rinką Indijoje, ypač aukščiausios klasės prekės ženklo, pavyzdžiui, Tesla “, partnerystė yra tinkamesnė, nes ji gali suprasti potencialią Indijos rinką ir klientus bei sumažinti pradinę transporto priemonės kainą. Be to, pamažu, pritraukus rinką ir klientus, jie gali pereiti prie tiesioginio pirkimo strategijos, kad nekiltų tokių problemų kaip klientų pasitikėjimas, ir jie gali įdiegti internetinę strategiją, reklamuodami mobiliąsias programėles klientams. Be to, vietinė gamyba ir vyriausybės bendradarbiavimas siekiant gauti subsidijas gali pritraukti klientų. Tai gali pagerinti Indijos ekonominę ir demografinę padėtį.
Research object: improving e-vehicle distribution channels. Research aim: to suggest solutions for improving the distribution channels of electronic vehicles using the example of TESLA COMPANY in India. Research objectives: 1. To analyze the e-vehicle market situation and Tesla distribution channels challenges for e-vehicles in India. 2. To investigate theoretical foundation for improving the distribution channels of electronic vehicles. 3. To form empirical research methodology and to study the need for improving the distribution channels of electronic vehicles using the example of TESLA COMPANY in India. 4. To suggest solution for improving the distribution channels of Electronic Vehicles in India Research methods: Scientific literature analysis and semi-structured survey. Research result: 1. Indian automobile industry is fourth largest industry in world it has a good potential for Electric Vehicle and it is expanding due to its growing population in rural and urban area also eco friendly to the environment by reducing of fuel emission vehicle. But, they are facing some kind of challenges like high import duties, lack of charging infrastructure and consumer awareness about the new vehicle like Tesla. India’s EV market is increasing a lot. The Indian government providing subsidies like FAME II and rising demand for EV among the middle-class people. This shows the potential market of India that the Tesla can strategically enter to Indian market with local consumers expectations. 2. The Research theoretically identified that distribution strategy like Direct, Indirect and integration of direct and indirect method have been identified the research. The following distribution channels like Single, Multi, and omni channels strategies have been identified. Single channel is kind of selling direct to customers, multi-channel use franchise and their own showroom, omni channel mainly focus on online, physical showroom and so on. 3. The empirical research conducted through online surveys with Indian automobile companies shows a clear need to improve the distribution channels for EV. By using Tesla as an example, the study reveals that DTC model have much more advantages, it does not meet the full expectation of Indian consumers who looks the physical seeing of vehicle, services and moreover the trust from the people. The research suggests that using omni channel strategy like online sales with dealership method will be more convenient to customers. This method can fill the gap between the Tesla company and market potential and challenges. 4. To improve the market of EV in India especially a premium brand like Tesla collaborating partnership is more suitable because it can understand the potential market and the customer of India and can reduce the initial cost for the vehicle. Also, slowly after getting the market and customers they can switch the stratergy into DTC so there will not be a problem like Trust issues of the customers and they can introduce online stratergy by promoting mobile application to the customers. Furthermore, local manufacturing and government collaborations for getting subsidies can attract the customers. This can improve India economic and demographic strength.