„Facebook“ socialinio tinklo marketingo komunikacijos poveikis organizacijos žinomumui, UAB „Elastikas“ atveju
Ambrasaitė, Lina |
Tyrimo objektas – socialinių tinklų aktyvios komunikacijos daroma įtaka prekės ženklo žinomumui. Baigiamojo darbo tikslas – išsiaiškinti, ar aktyvi socialinių tinklų komunikacija daro įtaką prekės ženklo žinomumo didinimui. Pagrindinių darbo dalių trumpas turinys – baigiamąjį bakalauro darbą sudaro dvi dalys – mokslinės literatūros analizės bei empirinio tyrimo. Pristatomos baigiamojo darbo išvados bei pateikiamos rekomendacijos. Baigiamojo darbo pirmoje dalyje yra pateikiama mokslinės literatūros analizė, kurioje nagrinėjamos šios temos: • prekės ženklo žinomumo samprata ir jo reikšmė; • socialinių tinklų įtaka organizacijos žinomumui; • marketingo komunikacijos samprata; • socialinių tinklų komunikacija ir jos planavimas. Antroje darbo dalyje pristatoma empirinio tyrimo metodologija. Aprašoma eksperimento ir anketavimo tyrimų metodai ir tyrimo aktualumas bei gauti rezultatai. Darbo pabaigoje yra pateikiama literatūros analizės ir empirinio tyrimo rezultatų išvados ir pasiūlymai, kaip organizacijų prekių ženklai pasitelkdami socialinių tinklų komunikaciją gali didinti bei stiprinti prekės ženklo žinomumą. Taip pat pateikiamos rekomendacijos empirinio tyrimo tobulinimui.
The object of the research – the impact of active social networks communication on brand awareness. The aim of the thesis – to evaluate the impact of active social media communication on brand awareness. Content of the main parts of the The Bachelor's thesis - the bachelor thesis consists of two parts: a scientific literature analysis and an empirical research. The findings of the paper are presented and recommendations are made. The first part of the thesis presents an analysis of the scientific literature on the following topics: • The conception of brand awareness and its role; • The impact of social networks on brand awareness; • The concept of marketing communication; • Social media communication and its planning. The second part of the thesis presents the methodology of the empirical research. It describes the methods and relevance of the experiment and the questionnaire survey and presents the results obtained. The conclusions of the literature review and the empirical findings are presented at the end of the paper, together with suggestions on how brands of organisations can increase and strengthen brand awareness through social media communication. Recommendations for the improvement of the empirical study are also presented.