Skaitmeninio marketingo sprendimai verslams, veikiantiems švietimo srityje, „Co-lab“ įmonės pavyzdžiu
Čepulis, Edgaras |
Tyrimo problema – vis sparčiau augant EdTech sprendimų pasiūlai, skaitmeninis marketingas tampa vienu svarbiausių būdų pasiekti mokytojus ir įtraukti juos į inovatyvių priemonių taikymą ugdymo procese. Tačiau nepakanka žinių apie tai, kurie skaitmeninio marketingo sprendimai yra veiksmingiausi būtent švietimo srityje veikiantiems verslams. Tyrimo objektas – skaitmeninio marketingo sprendimų taikymas verslams, veikiantiems švietimo srityje. Tyrimo tikslas – išanalizuoti, kokie skaitmeninės rinkodaros sprendimai daro įtaką mokytojų pasirinkimui naudoti inovatyvias ugdymo priemones, „Co-lab“ įmonės pavyzdžiu. Tyrimo metodai – teorinė literatūros analizė ir kiekybinis tyrimas (anketinė apklausa). Rezultatai leidžia identifikuoti aktualiausius kanalus ir sklaidos formatus, veikiančius mokytojų sprendimą naudoti edukacines inovacijas. Tyrimo pagrindu pateikiamos rekomendacijos „Co-lab“ įmonei bei kitoms EdTech srities veikiančioms organizacijoms. Išvados nurodo, kad mokytojus labiausiai veikia vizualus, praktiškas ir pasitikėjimą kuriantis turinys, o skaitmeninis marketingas tampa ne tik informacijos, bet ir edukacijos bei motyvavimo primone.
Research problem – with the rapid growth of EdTech solution offerings, digital marketing has become one of the most important ways to reach teachers and encourage them to use EdTech solutions. However, there is a lack of knowledge about which digital marketing solutions are the most effective. Research object – the application of digital marketing strategies for businesses operating in the education sector. Research aim – to analyze which digital marketing solutions influence teachers’ decisions to adopt innovative educational tools, using company “Co-lab” as a case study. Research methods – theoretical literature analysis and a quantitative study (questionnaire survey). Results enable recommendation for “Co-lab” and other EdTech organizations. Conclusions show that teachers respond to visual, practical and trust-building content, while digital marketing serves not only as an information tool but also as a means of education and motivation.