Darbuotojų įsitraukimo didinimas Lietuvos organizacijose, dirbant nuotoliniu būdu
Matulaitytė, Miglė |
Baigiamajame magistro darbe analizuojama tyrimo problema - kaip padidinti darbuotojų, dirbančių nuotoliniu būdu, įsitraukimą Lietuvos organizacijose? Darbo objektas – darbuotojų, dirbančių nuotoliniu būdu, įsitraukimo didinimas. Darbo tikslas – padidinti darbuotojų įsitraukimą į darbą, dirbant nuotoliniu būdu, įvertinus Lietuvos organizacijų darbuotojų įsitraukimą darbe. Išanalizavus mokslinę literatūrą, buvo atlikti du tyrimai. Kiekybiniu tyrimu buvo siekiama sužinoti Lietuvos organizacijų mišriu ir nuotoliniu būdu dirbančių darbuotojų įsitraukimą lemiančius veiksnius bei jų įsitraukimo lygį. Kokybiniu tyrimu buvo siekiama sužinoti kaip Lietuvos organizacijos užtikrina, kad iš namų dirbantys darbuotojai būtų įsitraukę. Palyginus abiejų atliktų tyrimų rezultatus, buvo galima nustatyti 6 problemines sritis tarp darbuotojų poreikių ir įmonių esamo įsitraukimo užtikrinimo. Rastoms probleminėms sritims gerinti, baigiamojo darbo autorė pateikė realių praktikoje įgyvendinamų priemonių, kurias kiekviena įmonė gali išsirinkti pagal savo šiuo metu taikomas įsitraukimą skatinančias priemones bei pagal įmonės dydį, turimą biudžetą.
The final master's thesis analyzes the research problem - how to increase the involvement of employees working remotely in Lithuanian organizations? The object of the work is to increase the engagement of employees working remotely. The aim of the work is to increase remote working employee engagement in work, after evaluating the employee engagement in Lithuanian organizations. After analyzing the scientific literature, two studies were conducted. The aim of the quantitative study was to find out the factors determining the engagement of hybrid and remote employees of Lithuanian organizations and their level of engagement. The aim of the qualitative study was to find out how Lithuanian organizations ensure that employees working from home are engaged. By comparing the results of both conducted studies, it was possible to identify differences between the needs of employees and the companies' existing commitment assurance. In order to improve the problem areas found, the author of the thesis presented real measures that can be implemented in practice, which each company can choose according to its currently applied engagement promotion measures and according to the size of the company, the available budget.