Virtualios realybės marketingo poveikio organizacijos įvaizdžiui vertinimas. VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto atvejis
Zairys, Linas |
Tyrimo problema – Virtualios realybės marketingo poveikiui organizacijų įvaizdžiui Lietuvoje skiriama mažai dėmesio. Svarbu išsiaiškinti, kaip virtualiosios realybės marketingo priemonės veikia organizacijų įvaizdį šalyje, siekiant sukurti efektyvesnės rinkodaros strategijas. Tyrimo objektas – Virtualios realybės marketingo poveikis organizacijos įvaizdžiui. Tyrimo tikslas – Teoriškai išanalizavus organizacijos įvaizdžio ir virtualios realybės marketingo sampratas, atlikti tyrimą, vertinantį virtualios realybės marketingo poveikį organizacijos įvaizdžiui. Pirmoje darbo dalyje apžvelgiamos įvairių autorių literatūroje pateikiamos virtualios realybės sampratos ir technologinė apžvalga. Taip pat gilinamasi į virtualios realybės marketingo sampratą ir priemonių įvairovę. Remiantis įvairiais literatūriniais šaltiniais formuojamos organizacijos įvaizdžio gerinimo praktikos naudojant virtualios realybės priemones. Antroje darbo dalyje analizuojama VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto virtualios realybės reklaminio produkto – virtualaus turo – nauda viešiesiems ryšiams ir įtaka organizacijos įvaizdžiui. Atliekamas praktinis projekto tyrimas, t. y. apžvelgiami statistiniai projekto duomenys remiantis Google Analytics įrankiu, siekiant apžvelgti VDU EVF virtualaus turo projekto sėkmę. Taip pat atliekama internetinė anoniminė prieš-po apklausa, siekiant sužinoti kaip keičiasi vartotojų požiūris į organizaciją prieš virtualaus turo patirtį ir po jos. Tyrimo metodai: internetinė anoniminė apklausa, statistinė duomenų analizė.
The problems of the research – Little attention is paid to the impact of virtual reality marketing on the image of organisations in Lithuania. It is important to find out how virtual reality marketing tools affect the image of organisations in the country to develop more effective marketing strategies. The object of the research – The impact of Virtual Reality marketing on the image of organisations. The aim of the research – To carry out a study on the impact of virtual reality marketing on the image of an organisation, following a theoretical analysis of the concepts of corporate image and virtual reality marketing. The first part of the paper provides an overview of the concepts of virtual reality in the literature and a technological overview. It also explores the concept of virtual reality marketing and the variety of tools. Based on the various literature sources, practices for improving the image of an organisation using virtual reality tools are developed. The second part of the thesis analyses the public relations benefits of the virtual reality promotional product of the Faculty of Economics and Management of the VMU, the virtual tour, and its impact on the image of the organisation. A practical study of the project is carried out, i.e. a review of the project's statistical data based on the Google Analytics tool, in order to provide an overview of the success of the VMU EVF virtual tour project. An online anonymous before-after survey is also conducted to see how users' perceptions of the organisation change before and after the virtual tour experience. Tyrimo metodai: online anonymous survey, statistical data analysis.