The improvement of the quality of logistic services in India: a case study of VRL Logistics Company
Madakkan, Muhamed Rimsy |
Tyrimo objektas: Logistikos paslaugų kokybė Tyrimo tikslas: pasiūlyti perspektyvius sprendimus logistikos paslaugų kokybei pakelti VRL Logistics Company India atveju. Tikslai:
- Išnagrinėti Indijos logistikos paslaugas ir rinką logistikos paslaugų kokybės gerinimo atžvilgiu.
- Teoriškai išanalizuoti veiksnius, turinčius įtakos logistikos paslaugų kokybei, ir rasti sritis, į kurias reikėtų atsižvelgti tobulinant logistikos paslaugas.
- Įvertinti iššūkius, turinčius įtakos kokybiškų logistikos paslaugų teikimui.
- Pasiūlyti perspektyvius sprendimus logistikos paslaugų kokybei gerinti. Tyrimo metodas: Šiam tyrimui atlikti buvo pritaikyti tiek kokybiniai, tiek kiekybiniai atvejo analizės tyrimo metodai, apimantys literatūros apžvalgą, dokumentų turinio analizę, interviu, klausimyną, teminę analizę, Swot ir Pestle analizę. Tyrimo rezultatai: Šiame tyrime pagrindinis dėmesys skiriamas logistikos paslaugų tobulinimui Indijoje, pagal tyrimo tikslus buvo išanalizuoti šie klausimai
- Pirmoje darbo dalyje apibrėžti tyrimo tikslai ir tyrimo problemos aktualumas. Išnagrinėtas logistikos paslaugų kokybės gerinimas Indijoje ir aptartas šio darbo problemos identifikavimas.
- Antroje darbo dalyje pagrindinis dėmesys skiriamas iššūkių, turinčių įtakos kokybiškų logistikos paslaugų teikimui, teorinei analizei bei teoriškai pateikti galimi logistikos paslaugų kokybės gerinimo sprendimai. Pirminiai ir antriniai duomenys buvo renkami naudojant interviu, anketas, literatūros apžvalgą ir turinio analizę.
- Trečioje darbo dalyje buvo pademonstruota duomenų analizė ir rezultatai bei pasiūlyti galimi sprendimai logistikos paslaugų kokybei gerinti remiantis tyrimų rezultatais.
- Straipsnyje pateikiama vertingos informacijos apie logistikos paslaugų kokybę, kuri gali būti naudinga logistikos vadybininkams, verslo suinteresuotosioms šalims, vyriausybės pareigūnams ir tyrėjams. Ši informacija gali būti naudojama kuriant geresnes verslo strategijas, priimti pagrįstus sprendimus ir tobulinti valdymo operacijas, todėl padidėja organizacijos efektyvumas ir našumas.
In recent years, the world witnessed a rapid expansion of the influence of logistics services in the economy by ensuring the efficiency and effectiveness of delivering goods and services to customers. Companies found the competitive priorities such as price, quality, delivery, and customer focus to sustain in the logistic businesses, consequently last Miley the logistics companies have been engaging on quick response, less lead time and price, and quick last mile delivery for gaining competitive advantage (Sengottuvelu and Sriram, 2020). Using these techniques, the competitiveness is increasing day by day. Moreover, customer satisfaction criteria’s have also been updated in recent years, especially after the pandemic. Therefore, this paper focuses on analysing the factors that can improve the quality of logistics services forcustomers. Besides, this research has also explored the area of quality logistic service through explaining the various aspects of qualities of logistic business and investigate the factors which lead a company to poor or good logistics services. By analysing these elements of quality logistics, this research also suggests the solutions for escalating the quality of logistic services of the logistic companies.