Organizacijų ir personalo valdymo pagrindinės vadovavimo problemos ir jų sprendimai
Matevičius, Titas |
Tyrimo problema - šiomis dienomis įmonėms dažnai tenka susidurti su įvairiais konfliktais organizacijos viduje, kurie yra susiję su darbuotojų bendradarbiavimu tarpusavyje, kiekvieno darbuotojo efektyvumu siekiant bendro įmonės tikslo, motyvacijos stoka, įvairiausios stresines situacijos, blogi vadovavimo sprendimai. Visi šie dalykai turi didelę tikimybę pakenkti organizacijos procesui siekiant išsikeltų tikslų. Tyrimo objektas – pagrindinės organizacijų ir personalo valdymo susiduriamomis problemos vadovavimo atžvilgiu bei pagrindiniai jų sprendimo būdai. Tyrimo tikslas – nustatyti, kokios yra dažniausiai ir labiausiai pasitaikančios organizacijų ir personalo valdymo vadovavimo problemos ir taip pat su kokiomis problemomis iš vadovavimo pusės susiduria darbuotojai, bei išsiaiškinti efektyviausius naudojamus sprendimus, šioms problemoms panaikinti. Tyrimo metodai–mokslinė literatūros analizė, kiekybinis bei kokybinis tyrimai. Tyrimo rezultatai – rezultatai rodo, jog naujų darbuotojų kaita daro neigiamą įtaka organizacijoms, taip prarasdami darbuotojus su jų turimomis žiniomis, kurios yra naudingos įmonei ir tuo pačiu darant blogą įtaka įmonės mobilumui, konfliktai, taip pat prastas ir nepakankamas vadovavimo įgūdžių trukumas prisideda prie personalo valdymo problemų, tačiau ir prastas grįžtamasis ryšis iš darbuotojų apsunkina gyvenimą personalo valdymui. Išvada – darbuotojų kaita, nepakankami vadovavimo įgūdžiai, prastas grįžtamasis ryšys iš darbuotojų, konfliktai yra vieni iš pagrindinių personalo valdymo problemų. Norint jas sumažinti ar galutinai išspręsti, rekomenduojama organizacijai didinti kvalifikacijos reikalavimus, pagerinti personalo valdymo sritį ir tarpusavio komunikaciją su darbuotojais.
Research problem – these days, companies often have to face various conflicts within the organization, which are related to the cooperation of employees with each other, the efficiency of each employee in achieving the common goal of the company, lack of motivation, various stressful situations, bad managment decisions. All of these things have a high probability of undermining the organization‘s process of achieving the set goals. The object of the research is the experience expressed by organizations with personnel managment problems and their solutions. The purpose of the research is to determine what are the most common personnel managment problems, what challenges are encountered in managing employees, and to find out the most effective solutions used to eleminate these problems. Research methods–scientific literature analysis, interviews with personnel specialists. Research results – the results show that the turnover of new employees has a negatyve impact on organizations, thus losing employees with the knowledge thy have that is useful for the company and at the same time having a bad impact on the mobility of the company. Also, poor and insufficient leadeship skills contribute to personnel managment problems, but poor feedback from employees also makes life difficult for personnel managment. Conclusions –staff turnover, insufficient leadership skills, poor feedback from employees aresome of the main problems in HR managment. In order to reduce or solve them, it is recommended that the organization increase qualification requirements, improve the area of personnel managment and mutual communication with employees.