Dirbtinio intelekto panaudojimas pradiniame ugdyme
Viniarska, Julija |
Dirbtinis intelektas (DI) yra viena iš sparčiausiai besivystančių technologijų sričių. Ji turi didelį potencialą pakeisti gyvenimą įvairiose srityse, tokiose kaip medicina, verslas, transportas, švietimas ir kt. Dirbtinis intelektas (DI) aktyviai naudojamas daugelyje žmogaus gyvenimo sričių, įskaitant švietimą (Batuchina at al., 2022). Šiandien žmonės visame pasaulyje turi galimybę naudoti šiuolaikines technologijas mokymosi procese, kad pagerintų jo kokybę ir veiksmingai įsisavintų reikiamus profesinius įgūdžius. Dirbtinis intelektas (DI) vis labiau tampa neatsiejama švietimo proceso dalimi (Statnickė ir Šmitienė, 2021). Todėl svarbu išsiaiškinti, kaip jis gali būti naudojamas mokymo(si) procesui tobulinti.
Artificial Intelligence (AI) is one of the fastest growing areas of technology. It has great potential to change lives in various fields such as medicine, business, transportation, education, etc. Artificial Intelligence (AI) is actively used in many areas of human life, including education (Batuchina at al., 2022). Today, people all over the world have the opportunity to use modern technologies in the learning process to improve its quality and effectively master the necessary professional skills. Artificial Intelligence (AI) is increasingly becoming an integral part of the educational process (Statnickė and Šmitienė, 2021). Therefore, it is important to find out how it can be used to improve the teaching/learning process.