Personalizuotų dovanų parduotuvės reprezentacinio įvaizdžio elementai ir elektroninė parduotuvė
Giedraitė, Kamilė |
Elektroninė prekyba vis sparčiau populiarėja suteikdama patogią, prieinamą ir platų prekių asortimentą turinčią patirtį. Tačiau norint išsiskirti iš konkurentų ir pritraukti potencialius klientus, įmonė turi turėti gerai apgalvotą ir sėkmingai įgyvendintą elektroninę parduotuvę bei firminį stilių. Bakalauro darbo tikslas yra išanalizuoti elektroninių parduotuvių kūrimo principus ir sukurti reprezentacinio įvaizdžio elementus personalizuotų dovanų parduotuvei. Tam, jog tikslas būtų pasiektas, buvo sukurta reprezentacinio įvaizdžio elementų knyga (angl. Brandbook) ir video reklama, taip pat parengtas svetainės projektas – sukurtos panaudos atvejų ir veiklų diagramos. Taikant turinio valdymo sistemą realizuota elektroninė parduotuvė, kurioje vartotojas gali peržiūrėti informaciją apie įmonę bei produktus ir juos išsirinkti, personalizuoti perkamas prekes bei išsirinktas sveikinimo korteles, pridėti prekės į krepšelį ir jas nusipirkti, atliktas išsamus testavimas.
E-commerce is gaining popularity by providing a convenient, affordable experience with a wide range of products. However, in order to stand out from the competition and attract potential customers, a company must have a well-thought-out and successfully implemented e-shop and corporate identity. The aim of the bachelor thesis is to analyse the principles of e-shop design and to develop the elements of a representative image for a personalised gift shop. In order to achieve this goal, a Brandbook and a video advertisement were created, as well as a website design with use cases and activity diagrams. The content management system was used to create an e-shop where users can view and select company and product information, personalise the products they buy and the greeting cards they choose, add products to their basket and buy them, and carry out extensive testing.