Interaktyvus turas po viduramžių pilį
Ežerskis, Vilius |
Žaidimų industrija nuo COVID-19 pandemijos pradžios kiekvienais metais sparčiai auga[1]. Didžiosios žaidimų kompanijos nuolatos stengiasi vytis naujausias technologines inovacijas ir siekia savo žaidimuose virtualių pasaulių su realybę paremtais elementais. Technologiniai sprendimai taip pat vystomi ir puoselėjant architektūrinį paveldą. Muziejai kuria įvairius projektus, kuriuose muziejų aplinka yra užfiksuojama ir atvaizduojama virtualioje erdvėje. Pagrindinis darbo tikslas yra išanalizavus šiuos kompiuterinių žaidimų ir muziejų kuriamus projektus, įgytas žinias praktiškai pritaikyti modeliuojant Panemunės pilį[2], ją vėliau perkeliant į žaidimų variklį ir jame sukuriant reljefą bei pridedant objektus parengti virtualų turą.
The gaming industry has grown rapidly every year since the pandemic began. The major game companies are constantly striving to keep up with the latest technological innovations and to create virtual worlds with reality-based elements in their games. Technological solutions are also being developed in the context of architectural heritage. Museums are developing various projects in which the museum environment is captured and represented in virtual space. The main objective of the work is to apply the knowledge gained from the analysis of these video games and museum projects to practically apply when modelling Panemune castle, which then be transferred to a game engine to create terrain and add nature objects to create virtual tour of Panemune castle.