UAB "Naujasis Nevėžis" pardavimų skatinimo strategijos tobulinimas
Šegždaitė, Silvija |
Pirmojoje darbo dalyje išanalizuoti pardavimo skatinimo strategijos teoriniai aspektai. Pardavimo skatinimas – dažniausiai trumpalaikė priemonė, kuria siekiama atkreipti pirkėjų dėmesį ir paskatinti juos įsigyti produktą. Pardavimo skatinimo strategiją sudaro: pardavimo skatinimo tikslų nustatytas, pardavimo skatinimo priemonių parinkimas, veiksmų programos parengimas, programos įgyvendinimas, rezultatų įvertinimas. Antroji dalis skirta įmonės pardavimo skatinimo strategijos analizei. Pristatoma įmonės veikla. Interviu pagalba gaunama informacija apie įmonėje taikomą pardavimo skatinimo strategiją. Remiantis apklausos rezultatais nustatomi pirkėjų apsipirkimo įpročiai, įmonės vykdomo pardavimo skatinimo privalumai bei trūkumai, identifikuojamas įmonės taikomų pardavimo skatinimo priemonių veiksmingumas. Trečioje dalyje pateikiamos gairės įmonės pardavimo skatinimo strategijos tobulinimui. Atsižvelgus į atlikto tyrimo rezultatus pateiktos strategijos patobulinimo galimybės: siūlytas naujų pardavimo skatinimo priemonių taikymas, sudarytas reikalingas biudžetas, numatytos galimos pardavimo skatinimo programos vertinimo priemonės.
The first part of the work analyzes the theoretical aspects of sales promotion strategy. Sales promotion is usually a short-term measure aimed at drawing the attention of buyers and encouraging them to buy the product. The sales promotion strategy consists of: setting sales promotion goals, selection of sales promotions measures, preparation of an operational program, implement of the programs, evaluation of results. The second part is devoted for the analysis of the company’s sales promotion strategy. Company’s activities are presented. Interview assistance received information about company’s sales promotion strategy. According results of the survey, shopping habits of buyers, advantages and disadvantages of the company’s sales promotion are determined, and the effectiveness of the company’s sales promotion measures are identified. The third part provides guidelines for improving the company’s sales promotion strategy. Based on the results of the research, possibilities for improving the strategy were presented: the application of new sales promotion measures was proposed, the necessary budget was drawn up, and possible measures for the evaluation of the sales promotion program were provided.