The Importance of Piano Playing for Young Children’s Musical Education in China
Lyu, Jing |
Tyrimo aktualumas: plėtojant kokybišką ugdymą, ikimokyklinis fortepijono mokymas šiuolaikinėje Kinijos švietimo bendruomenėje turi būti suprantamas kaip esminė ir neatsiejama visapusiško aukšto lygio švietimo dalis. Kaip išraiškingiausias, fortepijonas laikomas vienu geriausių ikimokyklinio muzikos ugdymo muzikos instrumentų. Mes susiduriame su klausimu, ką daryti, norint išlaikyti vaikų susidomėjimą ir teigiamą požiūrį į fortepijono mokymąsi? Taip pat aptarsime objektyvius ir subjektyvius veiksnius, turinčius įtakos susidomėjimui, ir analizuosime, kaip efektyviau išmokinti skambinti fortepijonu dabartinėje vaikų pedagogikos aplinkoje. Tyrimo problema: patvirtinimas, kad vaikų fortepijono mokymas yra svarbi muzikos ugdymo dalis ir pagrindas. Kiek svarbus vaikų fortepijono mokymas, kaip esminė viso muzikos mokymo dalis? Tyrimo klausimai: kokią edukacinę reikšmę fortepijonas turi vaikams? kokia yra fortepijono mokymosi prasmė? ar grojimas fortepijonu yra svarbus visapusiškam aukšto lygio vaikų ugdymui? Tyrimo objektas: šiame darbe analizuojama, kaip ir kodėl fortepijono mokymas yra esminis vaikų fiziniam ir protiniam ugdymui, auginant jų mąstymo ir problemų sprendimo gebėjimus, didinant pasitikėjimą savimi ir atkaklumą. Tyrimo tikslai: suvokti muzikos švietimo svarbą visapusiškai aukšto lygio vaikų ugdyme; pagrįsti fortepijono grojimo svarbą ugdant muziką; išanalizuoti muzikos švietimo poveikį įvairiapusiškam vaikų augimui ir raidai. Tyrimo metodai: literatūros tyrimų metodas; klausimyno tyrimo metodas; kiekybinė duomenų analizė. Tyrimo išvados: Grojimas fortepijonu yra muzikos mokymo pagrindas, o kompetentingas mokytojas yra lemiama sėkmės priežastis. Muzikos lavinimas ne tik ugdo intelektinių veiksnių (atminties, stebėjimo, mąstymo gebėjimų, dėmesio sutelkimo, vaizduotės) visapusišką vystymąsi, bet ir skatina vaikų ne-intelektinių veiksnių (emocijų, valios, susidomėjimo, asmenybės formavimosi, poreikių suvokimo, motyvacijos) tobulėjimą.
Relevance of the research:in the development of quality education, the teaching of pre-school piano in the modern educational community in China must be understood as an essential and integral part of a comprehensive high-level education. As the most expressive, the piano is considered as one of the best musical instruments for preschool music education. We face a question what to do in order to keep children's interest and positive attitude towards learning piano? We will also discuss the objective and subjective factors that affect interest, and analyse how to teach piano more effectively in the current situation of children's learning environment. The problem of the research: affirmation that teaching children the piano is a significant part and foundation of music education. How important is children's piano education as an essential part of the entire music teaching? The research questions: what kind of educational significance does the piano have for children? what is the meaning of learning the piano? is piano playing important to comprehensive high-level children's education? The object of the research: this work analyses how and why piano teaching is essential in developing children’s physical and mental growth, expanding their thinking and problem-solving abilities, increasing self-confidence and perseverance. The goals of the research: to discover the importance of music education in the comprehensive high-level education of children; to recognize the importance of playing the piano in music education; to analyse the impact of music education on the compendious growth and development of children. The methods of the research: literature research methods; questionnaire survey method; quantitative data analysis. Findings of the research: Performing piano is the foundation of music teaching, and a competent teacher is a crucial reason for success. Music education not only cultivates the comprehensive development of intellectual factors (memory, observation, thinking ability, attention, imagination) but also nurtures the improvement of children's non-intellectual factors (emotions, will, interest, personality growth, understanding of needs, motivation).