Internetinės prekių ženklų bendruomenės: vartotojų įsitraukimą skatinantys sprendimai internetinės bendruomenės „Shipzee Karščiausi Pasiūlymai“ pavyzdžiu
Murkšytė, Ėrika |
Šiame projektiniame magistro baigiamajame darbe sprendžiama mokslinė problema kaip skatinti vartotojų įsitraukimą į internetines prekių ženklų bendruomenes. Darbo tyrimo objektas - vartotojų įsitraukimą į internetines prekių ženklų bendruomenes skatinantys sprendimai. Baigiamojo darbo tikslas - apibrėžus teorinius vartotojų įsitraukimo į internetines prekių ženklų bendruomenes aspektus ir nustačius įsitraukimą į internetinių prekių ženklų bendruomenes skatinančius sprendimus, pateikti rekomendacijas vartotojų įsitraukimo į internetines prekių ženklų bendruomenes skatinimui.
This Project Master Thesis addresses the scientific problem of how to promote consumer engagement in online brand communities. The research object is solutions that promote consumer engagement in online brand communities. The goal of the thesis is after defining the theoretical aspects of consumer engagement in online brand communities and identifying engagement in online brand community-driven solutions, to provide recommendations for the promotion of consumer engagement in the online brand community.