Development of digital transformation strategy for communication agency
Daugirdas, Juozas |
Tyrimo problema. Kokia strateginė prieiga įgalintų veiksmingai skaitmeniniu būdu transformuoti įvairius įmonės procesus, siekiant teikti skaitmeninėmis technologijomis pagrįstas paslaugas ir pasiūlyti pilnai integruotus ir maksimaliai automatizuotus sprendimus? Tyrimo objektas. Šiame magistro darbe nagrinėjama skaitmeninės transformacijos strategijos pritaikymas komunikacijos agentūroms, analizuojant iššūkius ir galimybes, su kuriomis jos susiduria skaitmeniniame amžiuje. Tyrime analizuojamas skaitmeninės transformacijos įgyvendinimas, nustatomi pagrindiniai sėkmės veiksniai, apžvelgiama geroji praktika ir pateikiamos rekomendacijos, kaip efektyviai įgyvendinti šias strategijas. Tyrimo tikslas. Darbo tikslas – sukurti skaitmeninės transformacijos strategiją įmonei, pereinančiai nuo klasikinės komunikacijos agentūros apibrėžimą atitinkančios įmonės prie įmonės, kuri teikia integruotus skaitmeninius sprendimus. Uždaviniai apima: (1) teorinę skaitmeninės transformacijos apžvalgą, jos strategijos ramsčius ir poveikį organizacijai; (2) UAB „Lion Communications Vilnius“ pasirengimo skaitmeninei transformacijai ir pagrindinių strateginius iššūkių vertinimą; (3) skaitmeninės transformacijos strateginių sprendimų UAB „Lion Communications Vilnius“ rekomendacijų formulavimą. Metodologija. Pagrindiniai šio tyrimo metodai – įmonės analizė, naudojant skaitmeninės brandos modelį ir pusiau struktūruoti ekspertų interviu. Rezultatai. Atlikta skaitmeninės brandos analizė ir ekspertinių interviu metu surinkti duomenys, atsižvelgiant į 5 dedamųjų strateginį modelį, leido įvertinti tiriamosios įmonės pasirengimą skaitmeninei transformacijai bei parengti gaires tikslingai strategijai. Išvados. Literatūros analizė bei empirinės dalies rezultatai sudarė terpę išvadoms, orientuotoms į skaitmeninės transformacijos pritaikomumo niuansus, strategijos formavimą bei tolimesnių tyrimų aktualumą.
Research problem. What strategy should be adopted for an effective digital transformation of way to be able to deliver a full range of services based on digital technologies and offer fully integrated and maximally automated solutions? Research object. This master thesis investigates digital transformation strategy in communication agencies by exploring the challenges and opportunities they encounter in the digital age. The study analyzes the implementation of digital transformation, identifies key success factors, reviews best practices, and offers recommendations for effective implementation in communication agencies. Research aim. The paper’s aim is to develop a digital transformation strategy for a company transitioning from a classic communications agency to one providing integrated digital solutions. Objectives include: (1) offering a theoretical overview of digital transformation, its strategy pillars, and organizational implications, (2) evaluating UAB Lion Communications Vilnius’ readiness for digital transformation and key strategic challenges, and (3) proposing strategic solutions for UAB Lion Communications Vilnius’ digital transformation. Methodology. Analysis of the company using the Digital Maturity Model and semi-structured expert interviews were used as the main methods of this research. Results. The digital maturity analysis and the data gathered during the expert interviews, in the context of the 5-dimensional strategic model, made it possible to assess the digital transformation readiness of the case study company and develop a guideline for a focused strategy. Conclusions. The analysis of the literature and the results of the empirical part of the study provided the basis for conclusions focusing on the nuances of digital transformation adaptability, strategy formulation and the relevance of further research.