Blokinės ir tekstinės programavimų kalbų taikymo tyrimas 5 klasių mokiniams lengvesniam programavimo pagrindų įsisavinimui IT pamokose
Bliujus, Arvydas |
Blokinio programavimo kalbos tampa vis populiaresnės kaip įvadinė priemonė mokant programuoti vaikus. Šio darbo tikslas yra apžvelgti edukacines programavimo aplinkas ir pateikti įžvalgas apie blokinio programavimo privalumus, trūkumus ir kitas galimas alternatyvas blokiniui programavimui. Nors blokinė programavimo kalba ir jos aplinka yra „draugiška“ pradedančiajam programuotojui, tačiau turinti trūkumų, kurie bus apžvelgti šios darbo viename iš skyrių. Taip pat įvardinti kuo blokinė programavimo kalbą skiriasi nuo tekstinės programavimo kalbos. Apžvelgti neigiami ir blogą programavimo praktiką formuojantys įpročiai mokantis blokinio programavimo kalbos.
Block programming languages are becoming increasingly popular as an introductory tool in teaching children to program. The aim of this work is to review educational programming environments and provide insights into the advantages, disadvantages, and other possible alternatives to block programming. Although the block programming language and its environment are "friendly" to the novice programmer, it has drawbacks that will be reviewed in one section of this work.