Elektroninės prekybos plėtros galimybės sporto klube BC „Wolves Twinsbet“ pavyzdžiu
Kozys, Vitalijus |
Tyrimo problema - kaip išnaudoti elektroninės prekybos plėtros galimybes sporto organizacijoje. Tyrimo objektas. Šio darbo tyrimo objektas - BC „Wolves Twinsbet“ elektroninė prekyba. Tyrimo tikslas. Tyrimo tikslas yra išanalizuoti BC „Wolves Twinsbet“ elektroninės prekybos veiklą ir nustatyti jos plėtros galimybes. Tyrimo metodai. BC „Wolves Twinsbet“ elektroninės prekybos tyrimui naudoti tokie tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, dokumentų analizė, stebėjimas ir anketinė apklausa. Šių metodų pagalba atlikta teorinė elektroninės prekybos analizė bei BC „Wolves Twinsbet“ vykdomos elektroninės prekybos situacijos analizė. Rezultatai. Tyrimo rezultatai parodė, kad pagrindiniai BC „Wolves Twinsbet“ elektroninės prekybos trūkumai yra nepakankamas prekių asortimentas, nekonkurencinga kainodara, yra būtina įdiegti prekių personalizavimo funkcijas, vartotojų atsiliepimų ir vertinimų sistemą, taip pat pateikti aiškesnę informaciją apie pristatymo sąlygas. Išvados. Tikslu plėsti savo elektroninę prekybą, BC „Wolves Twinsbet“ turi didinti prekių asortimentą, pasiūlyti klientams atributikos personalizavimo galimybes, stiprinti elektroninės prekybos rėmimą per socialines medijas, peržiūrėti kainodarą bei pasiūlyti klientams lojalumo programas, gerinti vartotojų apsipirkimo patirtį bei tobulinti prekių pristatymo ir atsiėmimo sąlygas.
Research problem – how to leverage e-commerce development opportunities in a sports organization. Research object. E-commerce of BC "Wolves Twinsbet". Research aim. To analyze the e-commerce activity of BC "Wolves Twinsbet" and identify its development opportunities. Research methods. The following research methods were used to study the e-commerce of BC “Wolves Twinsbet”: analysis of scientific literature, document analysis, observation and questionnaire survey. With the help of these methods, a theoretical analysis of e-commerce and an analysis of the e-commerce situation carried out by BC “Wolves Twinsbet” were carried out. Results. The results of the study showed that the main shortcomings of BC "Wolves Twinsbet" e-commerce are an insufficient assortment of goods, incompetitive pricing, it is necessary to implement product personalization functions, a system of consumer feedback and ratings, as well as provide clearer information about delivery conditions. Conclusions. To expand its e-commerce, BC "Wolves Twinsbet" must increase the assortment of goods, offer customers the possibility of personalizing attributes, strengthen e-commerce support through social media, review pricing and offer customers loyalty programs, improve the consumer shopping experience, and improve the conditions for delivery and collection of goods.