Prekės ženklo ambasadorių atliekamų funkcijų socialiniame tinkle „Instagram“ vertinimas. „My protein” prekės ženklo atvejis
Vitkauskaitė, Meda |
Šiais laikais didžioji dalis prekių ženklų naudoja ne tik tradicines komunikacines priemones, bet išnaudoja ir įtakos marketingą, o ypač renkasi prekių ženklų ambasadorius. Šią reklamos strategiją įmonės pasitelkia tam, kad apie jų parduodamą paslaugą ar prekę sužinotų kuo daugiau žmonių, bei sudarytų puikų ir autentišką įvaizdį ir tokiu būdu skatintų pardavimus bei žinomumą. Tačiau prekių ženklo ambasadoriaus veikla socialiniuose tinkluose tapo tokia dažna, jog ne visada jų skeidžiama reklama gali būti efektyvi ir patikima, todėl yra svarbu suprasti kokias funkcijas jie atlieka ir kokia yra jų svarba ir nauda prekiniam ženklui. Tyrimo problema – kokias funkcijas socialiniuose tinkluose atlieka prekių ženklo ambasadoriai. Tyrimo objektas – prekės ženklo ambasadoriaus atliekamos funkcijos socialiniuose tinkluose. Tyrimo tikslas – įvertinti prekės ženklo „My Protein“ ambasadorių atliekamas funkcijas socialiniuose tinkluose. Tyrimo metodai: • Mokslinė literatūra; • Kiekybinis tyrimas: turinio analizė ir anketinė apklausa. Tyrimo rezultatai ir išvados. Nors „My Protein“ prekės ženklo analizė parodė, jog ne visi jų ambasadoriai tinkamai atlieka savo funkcijas, bet bendrai tyrimo rezultatai atskleidė, kad vartotojų požiūris į prekės ženklo ambasadorius yra teigiamas. Dauguma jų didina prekės ženklo žinomumą, formuoja įvaizdį ir jų elektroninis iš lūpų į lūpas marketingas yra efektyvus.
Nowadays, the majority of brands not only use traditional means of communication, but also influence marketing and, in particular, brand ambassadors. This advertising strategy is used by companies to make their product or service known to as many people as possible and to create a great and authentic image, thereby boosting sales and awareness. However, the activities of brand ambassadors in social networks have become so common that the advertising they share may not always be effective and reliable, so it is important to understand what functions they perform and what their importance and benefits are for the brand. Research problem - what functions are performed by brand ambassadors in social networks. Object of the study - functions performed by the brand ambassador in social networks. Study aim - evaluate the functions performed by the ambassadors of the brand "My Protein" in social networks. Research methods: • Scientific literature; • Quantitative research: content analysis and questionnaire survey. Findings and conclusions. Although the „My Protein“ brand analysis showed that not all of their ambassadors perform their functions properly, the overall results of the study revealed that consumers' attitude towards brand ambassadors is positive. Most of them increase brand awareness, build image and their electronic word of mouth marketing is effective.