Olympic games as a Soft Power building tool: a thematic analysis of the 2021 Tokyo and 2022 Beijing opening ceremonies media coverage
Kaun, Selina |
Baigiamajame darbe buvo nagrinėjama, kaip vietinė žiniasklaida apibrėžia „Soft Power“ išteklius ir ar šie „Soft Power“ ištekliai buvo pritaikyti sėkmingai, ar ne Olimpinių žaidynių metu. Lyginamoji teminė analizė buvo atlikta naudojant 2 Japonijos ir 2 Kinijos žiniasklaidos platformų internetinę žiniasklaidą, kuri aprašė olimpines žaidynes ir žaidynių atidarymo ceremonijas, ty 2021 m. Tokijo ir 2022 m. Pekino olimpines žaidynes, būtent “Japan Times” ir “Asahi Shimbun”, „The China Daily“ ir „People's Daily“. Išvada leidžia manyti, kad analizės metu rastos idėjos, kurios taikė minkštosios galios išteklius: pramonės įsitraukimas, socialinių klausimų aptarimas, svetingumas; kurie buvo pristatyti žiniasklaidoje ir atskleidžia, kad keli tyrimo aspektai nebuvo lygūs tarp dviejų žaidynių, per žiniasklaidos pristatytas idėja galima manyti kad minkštosios galios įrankiai buvo tobulinti ir pritaikyti Olimpinių Žaidynių metu.
This thesis examined domestic media perceptions of the Soft Power resources and whether these Soft Power resources were applied successfully or not. A comparative thematic analysis was conducted using the online news media of 2 Japanese and 2 Chinese media platforms that covered the Olympic Games and the Opening Ceremony of their domestic games, being 2021 Tokyo and 2022 Beijing Olympic Games, namely the Japan Times and the Asahi Shimbun, The China Daily and the People’s Daily. The finding suggests that the ideas found through the analysis that applied soft power resources: industrial involvement, discussion of social issues, hospitality; have been found to be presented in the media coverage that has been analysed to reveal that while some of the aspects of the research was not up to par between the two games, the idea presented through the media can become the Soft Power resources for the country’s use. er