Building the successful customer experience for competitive advantage (based on example of Lululemon company)
Chikovani, Akaki |
The main objective of the diploma paper is to create a model of strategy that can help company to make customer experience its main competitive advantage. The first chapter is dedicated to theoretical analysis of customer experience, including its definition and main elements. Additionally, this chapter highlights the significance of customer experience in business and its role in company’s competitiveness. Second chapter is aimed to perform results of Lululemon company as one of leaders in customer experience in sportswear industry analysis that was made on the base of primary and secondary resources. Here author represented main components of Lululemon’s strategy and the role of customer experience in company’s successful strategy that allows it to grow steadily. The third part represent the model for successful customer experience strategy and process of building the model. Moreover, this chapter provides the recommendations about integrating this strategy to company’s competitive strategy and implementation of created model.
Pagrindinis diplominio darbo tikslas yra sukurti strateginį modelį, kuris padėtų klientų patirčiai tapti pagrindiniu kompanijos konkurenciniu pranašumu. Pirmajame skyriuje pateikiama teorinė klientų patirties analizė, jos apibrėžimas bei pagrindiniai elementai. Be to, šiame skyriuje pabrėžiama klientų patirties svarba verslo srityje, ir atliekamas vaidmuo kompanijos konkurencinėje sistemoje. Antrasis skyrius skirtas Lululemon kompanijos, kuri yra viena iš lyderių klientų patirties sportinių rūbų srityje, analizės rezultatams, gautų pirminių ir antrinių šaltinių tyrimo metu. Čia autorius pateikia pagrindinius Lululemon kompanijos strategijos komponentus ir klientų patirties vaidmenį kompanijoje, kurios sėkminga strategija leidžia jai nuolat plėstis. Trečiajame skyriuje yra pateikiamas sėkmingos klientų patirties strategijos modelis konkurencinio pranašumo kūrimui ir jo įgyvendinimo procesas. Be to, šiame skyriuje pateikiamos šios strategijos integravimui į kompanijos konkurencinę sistemą ir sukurto modelio įgyvendinimui skirtos rekomendacijos.