Klientų patirties valdymo sprendimai viešbučių sektoriuje
Germanaitė, Gabija |
Šiandieninė Lietuvos viešbučių būklės analizė rodo, kad viešbučių paslaugų tiekėjams nepakanka sukurti aukštos kokybės paslaugas, nes jų pasiūla yra pakankama, tačiau vis didesnis dėmesys atitenka viešbučių sugebėjimui pritraukti ir sudominti vartotoją. Viena iš tokių priemonių – viešbučio paslaugų paketai. Viešbučių sektorius šiuolaikinėje, konkurencingoje aplinkoje susiduria su vis didėjančiais vartotojų lūkesčiais. Sukurti nepaprastą ir įsimintiną klientų patirtį – kiekvienos įmonės, siekiančios būti rinkos lydere, tikslas. Dėl to, kaip niekada svarbu efektyviai valdyti klientų patirtį, kad būtų pasiekta sėkmė patenkinant jų lūkesčius. Tobulėjant technologijoms, klientai reikalauja vis daugiau – jie nori individualizuotų, greitų ir kokybiškų paslaugų. Viešbučiai privalo prisitaikyti prie šių klientų poreikių, kad galėtų išlikti konkurencingi. Darbo objektas – klientų patirties valdymas ,,Artis Centrum Hotels“. Darbo tikslas – Išnagrinėti ,,Artis Centrum Hotels“ siūlomus paslaugų paketus ir pateikti klientų patirties bei jų valdymo naudojantis paslaugų paketais analizę. Darbo uždaviniai: išanalizuoti viešbučių teikiamas paslaugas, jų rūšis ir skaičių viešbučiuose lemiančius veiksnius; apžvelgti viešbučių teikiamų paslaugų paketų formavimo priežastis ir jų pateikimo rinkai būdus; pateikti viešbučių klientų patirties apibūdinimą ir valdymo sprendimų teorinę apžvalgą; ištirti ,,Artis Centrum Hotels“ siūlomų paslaugų paketų ir jų klientų reikšmės klientų patirčiai naudojantis šiais paslaugų paketais analizę. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė; anketinė apklausa; interviu apklausa. Darbo išvados: Tyrimo metu buvo siekiama įvertinti, kokiais paslaugų paketais teko pasinaudoti į viešbutį atvykusiems svečiams, didžioji dalis respondentų pažymėjo, kad daugiausiai teko naudotis specialiu pasiūlymu dviem naktims. Įvertinus interviu rezultatus galima teigti, kad viešbutis atsižvelgdamas į klientų paklausą siūlo įvairius paslaugų paketus.
Today’s analysis of the state of hotels in Lithuania shows that it is not enough for hotel service providers to create high-quality services, as their offer is sufficient, but increasing attention is paid to the ability of hotels to attract and interest the consumer. One of such tools is hotel service packages. The hotel sector in a modern, competitive environment is faced with increasing consumer expectations. Creating an extraordinary and memorable customer experience is the goal of every company striving to be a market leader. Therefore, it is more important than ever to effectively manage customer experience in order to achieve success in meeting their expectations. As technology improves, customers demand more and more - they want personalized, fast and high-quality services. Hotels must adapt to these customer needs in order to remain competitive. The object of the work is customer experience management at Artis Centrum Hotels. The purpose of the work is to analyze the service packages offered by Artis Centrum Hotels and to present an analysis of customer experience and their management using service packages. The tasks of the work: to analyze the services provided by hotels, their types and factors determining the number in hotels; to review the reasons for the formation of service packages provided by hotels and the methods of their presentation on the market; to provide a description of the customer experience of hotels and a theoretical overview of management solutions; to study the analysis of the service packages offered by Artis Centrum Hotels and the importance of their customers for the customer experience using these service packages. Methods: analysis of scientific literature; questionnaire survey; interview survey. Conclusions: The study aimed to assess what service packages guests who arrived at the hotel had to use, the majority of respondents noted that they mostly had to use a special offer for two nights. After evaluating the interview results, it can be stated that the hotel offers various service packages, taking into account customer demand.