Pabėgimo kambario stiliaus žaidimas
Rudys, Gabijus |
Pabėgimo kambarys yra logika pagrįstas žaidimas, kuriame grupė žaidėjų turi išspręsti galvosūkius, norint pabėgti iš fizinės patalpos. Žaidimo tikslas yra išeiti iš kambario, dažniausiai yra suteiktas laiko limitas. Pabėgimo kambariai pradėjo populiarėti nuo 2007 m. Japonijoje ir yra labai populiarūs visame pasaulyje, įskaitant Lietuvą. Dauguma pabėgimo kambarių turi nekintančius galvosūkius, todėl žaidžiant kelis kartus jie gali tapti nuobodūs. Šio darbo tikslas buvo sukurti pabėgimo stiliaus žaidimą, kuris kiekvieną kartą būtų skirtingas, taip neleidžiant žaidėjui naudotis ankstesnėmis žiniomis. Kompiuterinis žaidimas buvo kuriamas naudojant „Unity“ žaidimų variklį. Žaidėjas turi rasti kodus, atidaryti seifus ir surinkti raktus, kad išeitų iš kambario. Darbe buvo nustatyti uždaviniai, tokie kaip analizuoti panašaus žanro žaidimus, suplanuoti žaidimo lygius, sukurti modelius, tekstūras ir atsitiktinio generavimo kodą devyniems žaidimo elementams.
An Escape Room is a logic-based game in which a group of players solve puzzles to escape from a physical room. The goal of the game is to successfully exit the room within a certain time limit. Escape rooms became popular in Japan in 2007 and have since spread around the world, including Lithuania. Many Escape Rooms offer static puzzles that can become repetitive if played several times. The goal of this project was to create an escape-style game that would offer a new experience each time and prevent players from relying on their prior knowledge. The computer game was developed using the "Unity" game engine. The player must find codes, unlock safes and collect keys to escape from the room. The project included tasks such as analyzing similar games of the genre, planning game levels, creating models and textures for the game, and implementing randomization code for nine game elements.