Promoting learning to learn abilities of primary school learners in musical activity
Sun, Bo |
Disertacijoje Pradinių klasių mokinių mokėjimo mokytis gebėjimų skatinimas muzikinėje veikloje siekiama teoriškai ir empiriškai atskleisti pradinių klasių mokinių mokėjimo mokytis gebėjimų skatinimo galimybes muzikinėje veikloje aiškinantis kaip vyksta pradinių klasių mokinių mokėjimo mokytis gebėjimų raiškos bei skatinimo procesas muzikos pamokoje, padedantis įtraukti mokinius į muzikines veiklas. Atliktas kokybinis tyrimas atskleidė, kad mokymo veiklų pagrindas yra mokytojo ir mokinių sąveika, kuri taikant veiksmingas strategijas ugdo mokinių mokėjimo mokytis gebėjimus, skatina augti, žvelgti į veiklas kaip į ūgties galimybes. Mokėjimas mokytis apima žinių pertvarkymą ir naujų žinių, pagrįstų turimu supratimu, kūrimą. Šis žinių ir gebėjimų konstravimo procesas stiprina muzikos pažinimą ir vertinimą, muzikinį jautrumą ir atmintį, kūrybiškumą, plėtoja vaizduotę, aktyvina ritmo pojūtį, ugdo susikaupimą, empatiją, pagarbą kitiems, lavina socialinius įgūdžius, emocinę raišką. Įtraukianti muzikinės veiklos mokymosi aplinka apima įvairius elementus, kurie žadina mokinių susidomėjimą, smalsumą, savarankiškumą, bendradarbiavimą, skatina giliau tyrinėti mokymosi turinį ir stiprina kognityvinį supratimą.
The dissertation Promoting learning to learn abilities of primary school learners in musical activity aims to theoretically and empirically reveal the opportunities for promoting primary school learners’ learning to learn abilities in musical activity with a focus on how the process of expressing and promoting learning to learn abilities that facilitate engagement in musical activity among primary school learners occurs during music lessons. The qualitative study shows that teaching activities are based on teacher-learner interaction, which, through effective strategies, develops learning to learn abilities among learners, encourages their growth, and views activities as opportunities for growth. Learning to learn involves the transformation of knowledge and the creation of new knowledge based on the existing understanding. This process of constructing knowledge and abilities enhances music knowledge and appreciation, musical sensitivity and memory, creativity, imagination, rhythmic awareness, concentration, empathy, respect for others, social skills, emotional expression. An engaging learning environment for musical activities includes a variety of elements that stimulate learners' interest, curiosity, independence, collaboration, encourages deeper exploration of the learning content, and enhances cognitive understanding.